Descripción
Joc del parxís fantàstic per jugar a l’aire lliure com dins de casa, pels seus materials resistents, inofensius i rentables. A més, els nens se sentiran part del tauler per la seva increïble mida d’1 metre.
EDAT: 5-99 ANYS
JUGADORS: 2-4
Joc del parxís fantàstic per jugar a l’aire lliure com dins de casa, pels seus materials resistents, inofensius i rentables. A més, els nens se sentiran part del tauler per la seva increïble mida d’1 metre.
EDAT: 5-99 ANYS
JUGADORS: 2-4
.Pax Pamir és un joc de control d’àrees i construcció de tauler on els jugadors, en el paper de líders tribals afganesos a finals del S.XIX, hauran d’anar aconseguint cartes d’una zona central per posteriorment jugar-les, afegint així noves unitats al mapa i garantint l’accés a noves accions que es podran fer servir per reduir la influència dels seus rivals. El joc ofereix moltes maneres d’interferir en la construcció del grup de cartes dels altres jugadors, per la qual cosa caldrà formar coalicions.
Edat:+14
Jugadors:1-5
Durada:45-150 minuts
La Reial Societat Monstruológica compta entre els seus membres amb els més respectats i famosos experts en monstres al llarg de tot el regne. Cada any, la Societat permet que s’uneixi només un membre nou, de manera que els aspirants competeixen per demostrar la seva vàlua amb la més fantàstica col·lecció de monstruoses bèsties que puguin trobar … i capturar.
Com a ajuda en aquesta missió d’exploració, la Societat proveeix a cada aspirant d’un petit estipendi, que podran utilitzar per contractar a altres experts i costejar les seves expedicions a les terres fantàstiques on resideixen les bèsties més exòtiques.
Després de quatre temporades de caça, els futurs membres presenten les seves col·leccions al banquet anual de l’organització, un esdeveniment conegut com el Carnaval de Monstres.
EDAT: + 12 ANYS
JUGADORS: 2-5
DURADA de la partida: 45 MINUTS.
CONTINGUT DEL JOC: 206 cartes de Carnaval, (72 cartes de Terra, 78 cartes de Monstre, 13 cartes de Personal, 22 cartes d’Esdeveniment i 21 cartes d’Objectiu), 10 cartes de Terra – Inici, 5 panells de jugador, 7 cartes de Temporada, 12 cartes de Préstec, 5 cartes de Préstec Consolidat, 108 Corones (amb diversos valors), 1 tauler de joc principal, 24 fitxes de Contenció, 3 daus de Caçador Real,
5 panells de jugador, 1 bloc de puntuació i Reglament.
Durant més de 700 anys, els cristians espanyols van intentar exterminar els regnes àrabs del sud d’Espanya. Aquesta gran "Reconquesta" va encendre el zel creuat d’incomptables generacions. Els àrabs, o moros, com els coneixien els espanyols, van veure els espanyols com a bàrbars endarrerits i van lluitar feroçment per protegir la seva sofisticada civilització. Finalment, el 1482 el rei Ferran d’Aragó es va embarcar a l’última campanya, per arrabassar la llegendària Granada als seus governants islàmics.
Aquest joc ràpid recrea la lluita final de 10 anys per a Granada. Els jugadors prenen el comandament dels guerrers sagrats cristians i musulmans. Déu és al teu costat. Prevaldràs?
Granada: The Fall of Islamic Spain és un joc per a dos jugadors basat en la campanya de 1481-1492 entre Fernando i Isabel d’Aragó i Castella per una banda (el jugador espanyol) i Muhammed XII i més tard Muhammed XIII per l’altre (el "jugador moro"). El dissenyador del joc és Robert Markham, conegut per Soldier Kings i dotzenes daltres dissenys de jocs.
L’objectiu del joc per al jugador és conquerir el regne moro: la mateixa Granada i cinc llocs moros importants. El jugador moro busca evitar això, o imposar la pau als espanyols prenent les seves ciutats clau de Còrdova i Llorca.
Cada jugador té tropes amb què dur a terme aquestes tasques: cavallers, cavalleria i soldats del carrer, a més de vaixells de guerra. El jugador espanyol també té canó de setge. Tots dos jugadors tenen líders per moure les seves tropes i ajudar-les a la batalla, sent Fernando per als espanyols i Muhammed al-Zagal per als moros molt millors en això que altres líders.
A la batalla, tots dos jugadors col·loquen les seves unitats en una pantalla de combat i tiren els daus per determinar quants "cops" s’aconsegueixen. Quatre cops eliminaran una unitat típica. Les millors unitats del joc són la cavalleria cuirassada mora Jund i els fanàtics espanyols Cavallers de Santiago i Calatrava. Un castell ben armat és molt difícil de capturar, però els canons de setge espanyols poden marcar una enorme diferència.
Al mar, el jugador espanyol intenta negar els reforços moros d’Àfrica. Moltes tropes móres són voluntaris d’ultramar, que han d’arribar als ports. El moro també pot obtenir ajuda de l’Imperi Otomà, però només si ha mantingut els ports oberts.
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 2
DURADA DE LA PARTIDA: 120 MINUTS
Utilizamos cookies para personalizar el contenido y los anuncios, proporcionar funciones de redes sociales y analizar nuestro tráfico. También compartimos información sobre su uso de nuestro sitio con nuestros socios de redes sociales, publicidad y análisis.
Cookie name | Active |
---|---|