Jocs de taula
Mostra 910–918 de 1399 resultats
-
MY CITY
15,00 € Detalls -
NADO CLOA – Lilliputiens
31,00 € Detalls -
NAGARAJA
26,00 € Detalls -
NAIP FANTASIA SEGLE XIX
11,95 € Detalls -
NARABI
9,95 € Detalls -
NARUTO SHIPPUDEN PUSH (Joc de cartes)
14,00 € Detalls -
NAUTILUS(Ins.Castellano Interior)
54,95 € Detalls -
NAVALUM
80,00 € Detalls -
NEKOJIMA Tranjis
40,00 € Detalls
MY CITY
Porta la teva ciutat al capdamunt, ampliant els seus barris fins a convertir-la en una gran metròpolis. My City Roll and Write és una versió totalment independent del títol original en què està inspirat, amb una mecànica principal de roll and write (llençar daus i escriure). El joc proposa una campanya de 12 partides diferents, dividides en quatre capítols de tres sessions cadascuna. A més d’intentar guanyar cada partida, intenta guanyar cada capítol i el global de la campanya.
Preparats per dissenyar la ciutat perfecta? Cada jugador rep un full de joc i un llapis. Al llarg de la partida, els jugadors portaran a terme una sèrie de rondes en què llançaran tres daus i anotaran resultats al full. Els daus blaus mostren parts de ledifici. Just després de llançar-los, cal unir els semicercles petits grisos per mostrar la forma de l’edifici que els jugadors podran construir. El resultat obtingut al tercer dau, de color blanc, indicarà les característiques de l’edifici (si es tracta d’una construcció residencial, comercial o pública).
Cada jugador, segons la seva estratègia, dibuixarà a la seva fulla la forma obtinguda pels daus en l’orientació que desitgi (vertical, de costat, horitzontal.) respectant els espais disponibles a la seva quadrícula. Els edificis sempre s’hauran de construir adjacents els uns amb els altres i per descomptat no es podran col·locar sobre el riu, les muntanyes o els boscos. Sí que podran tapar pedres (que resten punts al final de la partida si no s’han cobert) o arbres solts (encara que és millor no tapar-los, ja que donen punts extra al final). En cas que un jugador, al seu torn, no pugui o no vulgui construir, ha de marcar un dels cercles del seu full que es tradueix en una penalització al final de la partida. Quan tots els jugadors ja no puguin construir-ne més, sumaran els punts de totes les construccions que formen la seva ciutat.
A mesura que avanci la campanya, apareixeran nous escenaris que afegiran regles al joc. Per exemple, arribat a cert punt podràs construir pous, esglésies o forts, que et permetran guanyar més punts si compleixes certs requisits, o hauràs de defensar-te dels malvats bandits, que intentaran robar-te’ls. A cada partida hauràs d’enfrontar-te a nous reptes!
My City Roll and Write és un joc que, en caixa petita i amb unes regles fàcils d’entendre i aplicar, amaga moltes hores de diversió. Es tracta d’un títol molt versàtil, ja que es pot gaudir en solitari, en partides de grups petits o fins a 6 jugadors, ja sigui en escenaris solts o en mode campanya. Podràs construir la ciutat més pròspera traient partit de cada tirada de daus?
EDAT: +10
JUGADORS: 1-6
DURADA: 20 MINUTS
AUTOR: REINER KNIZIA
NAGARAJA
A l’Índia s’han descobert dos temples bessons dedicats a dues divinitats oblidades des de fa molt de temps: Ananta i Garuda.
Es rumoreja que les relíquies arcanes ocultes en racons al voltant dels temples són la font dels seus poders divins. Explica la llegenda que Ananta estava protegida pels Naga, guardians serpentejants que amagaven tresors als seus escamosos ous. Garuda, una mítica àguila gegant, és el seu enemic natural.
Com a arqueòleg intrèpid estàs obsessionat amb la idea d’afegir aquestes relíquies a la teva col·lecció… Surts immediatament cap a un dels temples. En entrar al recinte del temple a la recerca dels seus tresors, el teu archirrival, un altre conegut col·leccionista, està entrant a l’altre temple. Comença la batalla pel primer lloc…
Per assolir els amagatalls secrets i descobrir les relíquies d’Ananta abans que el teu rival, t’has d’obrir pas a través d’un laberint de camins en canvi constant…
Els primers a triomfar dominaran el seu fabulós poder…. llevat que es revelin les tres relíquies maleïdes de Garuda, i en aquest cas, el desafortunat que ho trobi quedarà condemnat per a tota l’eternitat!
EDAT: + 9 ANYS
JUGADORS: 2
DURADA DE LA PARTIDA: 30MINUTS
IDIOMA:English/Spanish/French/Dutch
NARABI
Els misteriosos jardins de roques japonesos estan dissenyats segons unes regles molt estrictes i de vegades això complica la tasca de compondre’ls …
En Narabi haureu de treballar en equip per aconseguir col·locar les pedres en el menor nombre de passos. Però hi ha un problema: no podreu dir quines són les regles que guien la posició de les vostres pedres.
Un enginyós joc cooperatiu en què cada partida serà diferent. Accepteu el repte?
EDAT: +10 ANYS
JUGADORS: 3-5
DURADA de la partida: 15 – 30 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC: 15 cartes de pedra, 15 cartes de condició, 15 fundes per a cartes, 1 carta de puntuació, 1 fitxa de puntuació i Reglament
NARUTO SHIPPUDEN PUSH (Joc de cartes)
Es un joc de cartes que uneix la diversió del clàssic Push amb un dels animes de més èxit de les darreres dècades, Naruto. Tempta a la sort, però no gaire! Fins on ets capaç d’arribar-hi?
CONTINGUT: 120 cartes, 1 dau i reglament
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS: 2-6
NAVALUM
NAVALUM és el primer joc de taula d’estratègia naval, que facilita de manera clara la comprensió de la gran importància d’el comerç i les línies de comunicació marítimes, en el desenvolupament dels pobles i civilitzacions.
És un petit laboratori on es poden comprendre i reproduir les grans migracions, colonitzacions, invasions, caigudes i naixements d’imperis, aliances i estratègies. També pot apreciar-de forma transparent des d’un punt de vista global, la realitat geopolítica d’alguns conflictes actuals.
NAVALUM se situa en l’era de la navegació a vela, quan encara no s’havien construït els grans canals de Suez i Panamà. Quan tenir el vent a favor – el sobrevent – significava tenir un avantatge tàctica, i l’absència de vent significava tenir la flota parada. I com en l’actualitat, quan més de l’80% de l’transport mundial de mercaderies es realitzava per via marítima.
Inclou els espais marítims, mars i oceans, a més d’una representació de tota la geografia terrestre adaptada a la dinàmica marítima de el joc, que per aquest motiu no guarda proporcions ni fidelitat cartogràfiques.
Els espais marítims contemplen la alta mar, les aigües costaneres, i les aigües polars on es desenvolupen els diferents tipus de navegació.
Els espais terrestres es divideixen en regions geogràfiques. Es representen els principals accidents geogràfics que han condicionat el desenvolupament i l’expansió dels pobles, com les conques dels grans rius, les altes serralades, els mars interiors, els deserts, els arxipèlags i els territoris insulars
Així mateix s’estableixen diverses pa-regions, que al seu torn, contenen diverses regions geogràfiques.
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 45-90 MINUTS
NEKOJIMA Tranjis
¡L’illa dels gats et desafia!
Benvingut a Nekojima, l’encantadora illa del Japó, on els gats són els reis i l’electricitat és un tresor! En aquesta petita porció de paradís felí, hauràs de demostrar la teva habilitat i astúcia per construir una xarxa elèctrica que il·lumini els quatre districtes de l´illa.
Però compte, no serà tasca fàcil! L’espai és limitat i els curiosos gats de Nekojima adoren explorar els cables. Hauràs de col·locar els pals elèctrics amb precisió mil·limètrica, evitant sigui com sigui que els cables es toquin i provoquin un curtcircuit.
Podràs mantenir l’equilibri a aquesta illa plena de vida i desafiaments?
Precisió i estratègia: Cada moviment compta. Col·loca els pals de forma estratègica per evitar curtcircuits i evitar que caiguin.
Cooperatiu: Juga de manera cooperativa i supera tots els nivells.
Competició emocionant: Enfronta’t als teus amics i familiars en partides plenes de diversió i tensió.
EDAT: + 7 ANYS
JUGADORS: 1-5
DURADA DE LA PARTIDA: 15 minuts