Joc de cartas
Mostra 10–18 de 439 resultats
-
7 WONDERS:CITIES
25,00 € Detalls -
7 WONDERS:DUEL
27,00 € Detalls -
7 WONDERS:LEADERS
25,00 € Detalls -
AFRICA-DESAFIOS NATURALEZA
11,00 € Detalls -
AGORA(Exp.7 WONDERS Duel)
20,00 € Detalls -
ALBUM CHARIZARD(Pokemon)
19,00 € Detalls -
ALCACHOFAS NO GRACIAS
14,00 € Detalls -
ALCOVE FLIP BOX(Blanc)
19,95 € Detalls -
AMAZONIA
25,00 € Detalls
7 WONDERS:CITIES
Als ombrívols carrerons de la teva ciutat es tripijo amb or, es forgen aliances i es desvetllen secrets.
El teu poder arriba fins al cor de les ciutats enemigues, però no baixis la guàrdia: les seves espies conspiren als peus de les teves muralles.
Juntament amb les dues Meravelles mai vistes i la possibilitat de jugar en equips que ofereix aquesta expansió, també arriba un nou tipus de carta: les Ciutats. Mercenaris, lladres, espies i diplomàtics. Tots ells us aportaran un nou nivell d’interacció a la partida.
NOTES
Per jugar amb aquesta expansió cal el joc bàsic 7 Wonders Nova Edició.
EDAT: + 10 ANYS
JUGADORS: 3-7
DURADA DE LA PARTIDA: 40 MINUTS
CONTINGUT
2 taulers de Meravella, 42 cartes, 26 fitxes de Deute, 3 fitxes de Diplomàcia, 6 Monedes, 1 quadernet de puntuació, 3 fulles de Descripció d’efectes nous i 1 reglament.
7 WONDERS:DUEL
Desenvolupa la ciència, millora el teu exèrcit, construeix prestigiosos edificis i condueix a la teva civilització cap a la victòria!
A 7 Wonders Duel cada jugador és el líder d’una civilització que construirà Estructures i erigirà Meravelles. Les Estructures i les Meravelles construïdes per cada jugador componen la seva ciutat.
Hi ha 3 formes de guanyar a 7 Wonders Duel: supremacia militar, supremacia científica i victòria civil. Tant la supremacia militar com la supremacia científica es poden donar en qualsevol moment, i fan que la partida acabi immediatament. Si al final de la tercera Era ningú no ha aconseguit guanyar, els jugadors sumaran els seus punts de victòria i aquell que en tingui més serà el guanyador.
7 Wonders Duel és un joc complet a l’univers de 7 Wonders, dissenyat específicament per a 2 jugadors.
EDAT: + 10 ANYS
JUGADORS: 2
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
CONTINGUT
1 tauler, 23 cartes Era I, 23 cartes Era II, 20 cartes Era III, 7 cartes de Gremi, 12 cartes de Meravella, 4 fitxes Militars, 10 fitxes de Progrés, 1 mesurador de Conflicte, 31 monedes (14 de valor 1, 10 de valor 3 i 7 de valor 6), 1 quadernet de puntuació, 1 full resum i 1 reglament
7 WONDERS:LEADERS
Al nucli de la teva ciutat, hi ha homes i dones excepcionals que serveixen d’inspiració als teus ciutadans i que portaran la teva civilització a la seva edat daurada.
Tria’ls amb cura i et portaran la grandesa. Si et descuides, acabaran liderant ciutats enemigues.
A més de dues Meravelles completament noves, aquesta expansió també introdueix un nou tipus de carta: la carta de Líder. Reines, astrònoms, filòsofs i generals que aportaran una nova dimensió estratègica a cada partida.
CONTINGUT
2 taulers de Meravella, 49 cartes, 6 cartes Cities addicionals, 18 Monedes, 1 quadernet de puntuació, 3 fulls de descripció d’efectes nous i 1 reglament.
NOTES
Per jugar amb aquesta expansió cal el joc bàsic 7 Wonders.
AFRICA-DESAFIOS NATURALEZA
Amb Desafiaments Naturalesa – Àfrica, aposta pels punts forts dels animals d’Àfrica i capgira la situació amb l’ajuda de les espècies amenaçades. El jugador que, al final, tingui la característica més forta, guanyarà les cartes dels altres jugadors. El primer que reuneixi totes les cartes del joc guanya la partida.
Preparat/da per assumir el repte?
EDAT: 7 ANYS
JUGADORS: 2-6
DURADA DE LA PARTIDA: 20 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC: 36 cartes i regles
Fabricat a França.
AGORA(Exp.7 WONDERS Duel)
Mentre al Senat es prenen decisions que forjaran el destí de la civilització, els conspiradors conjuren pels cantons per assolir els seus propis objectius.
OBSERVACIONS:
Aquest joc és una expansió del joc 7 Wonders Duel. Per jugar amb aquesta expansió cal el joc bàsic.
EDAT: + 10 ANYS
JUGADORS: 2
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
CONTINGUT
1 tauler de Senat, 24 cubs d’Influència, 13 cartes de Senador, 2 cartes de Meravella, 16 cartes de Conspiració, 16 fitxes de Decret, 2 fitxes de Progrés, 4 fitxes Militars, 1 quadernet de puntuació, 1 carta d’ajuda i 1 reglament.
ALCACHOFAS NO GRACIAS
PREMI AL MILLOR JOC D’INICIACIÓ 2021 AMERICEN TABLETOP AWARDS
Al teu hort han crescut un munt de carxofes I t’has de lliurar d’elles! Per aconseguir la victòria a Carxofes No, gràcies! hauràs de desfer-te de les teves cartes fins que només et quedin les verdures més fresques i saboroses. Utilitzaràs els poders de patates, albergínies, cebes o pastanagues per intercanviar, descartar o compostar les carxofes de la mà.
Guardonat amb el premi al Millor Joc d’Iniciació de 2021 als American Tabletop Awards, promet fer-vos collir hores de diversió.
EDAT: + 10 A.
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 20 MINUTS
AMAZONIA
Amazònia és un joc de cartes, dissenyat per Tim Eisner i il·lustrat per Vincent Dutrait. Amb mecàniques de draft i col·lecció, a Amazònia els jugadors competeixen per crear la selva tropical més abundant al llarg de 3 rondes. L’ecosistema de la jungla està ple de relacions simbiòtiques entre la flora i la fauna, per la qual cosa els jugadors hauran de fer créixer els arbres, plantar vegetació exuberant i atreure els animals més diversos i exòtics per aconseguir la puntuació més alta. Però compte, doncs al mall també es troben perills com el foc, les malalties o la sequera.
Aprendre a jugar i preparar la partida us portarà molt poc de temps. De seguida estareu creant el vostre ecosistema tropical particular! Per començar, deixeu de banda les fitxes de punts i barregeu per separat els malls de llavor i selva. Aquest darrer mall el dividireu en 3 piles semblants, que correspondran a cadascuna de les 3 estacions o rondes en què es dividirà la partida. Del mall corresponent a la primera estació, preneu sis cartes i distribuïu-les de cap per avall als espais de nou creixement formant tres columnes (la primera amb una carta, la segona amb dues i la tercera amb tres). El darrer jugador que hagi regat una planta comença la partida.
Per expandir el bosc, per torns els jugadors aniran prenent cartes de creixement del mercat central. Durant el torn, un jugador pot mirar les piles en ordre i decidir si se la queda o no. En cas de no quedar-se-la, afegeix una carta del mall cap per avall a aquesta pila i mira la següent. Si per contra vol conservar-la, pren totes les cartes i les col·loca a la zona de joc. Així els jugadors van donant forma a la selva tropical. Les cartes d’arbre, de vegetació o de vida salvatge atorguen punts al final de cada estació i en alguns casos també tenen efectes immediats. Els torns es van succeint fins que s’esgoten les cartes del mall, moment en què es duu a terme una fase de puntuació.
Passada les tres estacions, el jugador amb el bosc més exuberant, és a dir, que hagi acumulat més punts al llarg de les rondes, guanya la partida. Hi ha bonificadors de punts per a qui tingui més arbres o el tronc més alt, per a les combinacions de cartes de temps assolellat i plujós i certes parelles de plantes i animals. Les cartes de foc, sequera i malaltia us restaran punts. Però també pot ser que afectin el vostre rival. A Amazònia, hi ha diverses estratègies possibles i més d’un camí cap a la victòria!
Explorar el mall i trobar les millors combinacions possibles esdevindrà tot un repte, també en solitari. I tot això en un format portàtil i amb un art molt cuidat i realista. Amazònia és un joc que encantarà tant als més esporàdics com als més experimentats al món dels jocs de taula, amb una temàtica molt particular: Sentiràs que estàs construint la teva pròpia selva!
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS:2 amb variant en solitari i 3-4
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS