Jocs de taula
Mostra 1153–1161 de 1394 resultats
-
SECRETOS DEL REINO
15,00 € Detalls - CONTINGUT: 29 Cartes de Personatge (3 Agents Dobles, 4 Polítics, 2 psiquiatres, 3 Detectius, 4 Periodistes, 6 Científics, 3 Diplomàtics i 4 Assassins); 4 Cartes de Bala (amb valors 0, -1, -2 i -3), 10 Fitxes d’Identitat (4 CIA., 4 KGB., 2 hippies); 1 Fitxa de NU; 1 Full d’ajuda; 2 Fitxes d’ajuda; 4 Cartes d’ajuda i instruccions.
-
SECRETS
19,95 € Detalls -
SEGURO
25,00 € Detalls -
SEKIGAHARA
70,00 € Detalls -
SENDA DE LUZ Y SOMBRA
80,00 € Detalls - CONTINGUT: 81 cartes i les corresponen fundes de 60x90mm
-
SET
16,00 € Detalls -
SET 1 PROYECT GIPF
11,00 € Detalls -
SHEEP SHEEP HURRA – Falomir
16,00 € Detalls -
SHERLOCK 9 -INTRUSION Q(Nivel Medio)
7,95 € Detalls
SECRETOS DEL REINO
Qui amaga la princesa?
El príncep està buscant la princesa que està amagada igual que la resta de personatges del regne. Fent les preguntes correctes als altres jugadors ha d’esbrinar qui amaga la princesa. Però alguns personatges el mentiran i d’altres no. Com saber qui diu la veritat i qui amaga la princesa?
D’un en un, els jugadors fan torns per ser el príncep. El príncep repartirà una carta a cada jugador i una extra al centre de la taula. El príncep tanca els ulls i la resta de jugadors s’ensenyen entre ells qui és qui.
El príncep ha de trobar la princesa.Podeu fer una pregunta a cadascun dels jugadors per intentar trobar la princesa
EDAT: 8-99 ANYS
JUGADORS: 3-9
DURADA DE LA PARTIDA: 20 MINUTS
SECRETS
Ets el director d’una agència d’espionatge durant la guerra freda i has reclutar als millors agents. Descobreix als teus companys, enganya als teus enemics i converteix-te en l’agència més influent. Però compte amb els jipis. A la fin podrien salvar el món Cada torn, ofereix un agent a un jugador. Estàs segur que l’hi vas oferir a la persona adequada? Secrets és un joc d’identitats ocultes que té lloc en la dècada de 1960. Els jugadors han de pertànyer bé a la CIA, bé a KGB. o seran jipis. De vegades, les afiliacions canvien durant la partida, i sempre s’han de mantenir en secret. A la fi de la partida, l’equip (CIA o KGB.) Que tingui més punts serà el guanyador, tret que un jipi hagi aconseguit tenir la puntuació individual més baixa, i en aquest cas s’alça amb la victòria.
EDAT: + 10 a.
JUGADORS: 4-8
DURADA: 15-35 min.
SEGURO
¿Seguro en la respuesta correcta? En este party game, todas las preguntas tienen una respuesta numérica, pero no es necesario que proporciones una respuesta exacta, ¡pero adivinar el intervalo donde se inserta la respuesta! Quien esté dentro del rango ganará puntos, ¡aunque menos que aquellos que digan el rango más corto! ¿Seguro en tu victoria?
JUGADORS: 2-30 EDAT: + 10 A. DURADA DE LA PARTIDA: 30 MIN.
SEKIGAHARA
Sekigahara és un wargame dissenyat per Matt Calkins i il·lustrat per Rodger B. MacGowan i Mark Mahaffey. Pensat per a dos jugadors, a partir de 14 anys, les partides duren unes tres hores. Guardonat amb el premi Golden Geek al millor wargame de 2012, Sekigahara és un joc ambientat a la gran batalla que van disputar els exèrcits d’Ishida i Tokugawa l’any 1600, el resultat del qual va donar pas a la unificació definitiva del Japó i al període Edo, de més de 250 anys de pau.
Després de dècades de guerres i combats entre clans, un senyor s’alça per sobre de la resta per reclamar el govern de tot el Japó: Tokugawa Ieyasu. L’enfrontament més decisiu per completar la seva conquesta es durà a terme a la plana de Sekigahara, a mig camí d’Edo (Tòquio) i Kyoto. En aquest wargame els jugadors recreen la batalla, que es va allargar 7 setmanes, al llarg de 7 torns. Però per conquistar el Japó els jugadors requeriran molt més que un exèrcit; necessitaran per damunt de tot que els seus aliats els siguin fidels en combat. Per això, hauran de cultivar la lleialtat dels seus generals i minvar la voluntat dels seus enemics.
Per començar a jugar, trieu qui controlarà les tropes de Tokugawa (els blocs negres) i qui les d’Ishida (blocs daurats). Els adhesius dels blocs mostren diferents símbols, com el mon del clan al qual pertanyen, el tipus d’unitat o si es tracta d’un líder amb un estendard de valor variable. Per guanyar, un jugador ha de sumar més punts de victòria que el seu oponent o eliminar el líder enemic. En cas d’empat, la Ishida es proclama vencedor!
A diferència d’altres wargames, els combats de Sekigahara no es resolen amb tiratges de daus sinó a través de l’ús de cartes, que serveixen per desplegar blocs i avaluar la lleialtat de les tropes. Si un jugador no és capaç de demostrar que compta amb la plena confiança dels seus generals, els blocs poden canviar de bàndol en plena batalla!
Al llarg de la campanya es poden produir batalles a camp obert, setges en castells, retirades o arrasaments que poden fer decantar la balança de la victòria cap a un costat o altre. Fes servir els atacs especials de cavalleria i de les unitats de tiradors per aconseguir més impactes i administra amb saviesa les capacitats dels teus generals aliats més poderosos.
Ideal per a jugadors avançats, enamorats de l’estratègia i aficionats a la història japonesa, Sekigahara convida els participants a recrear o reescriure el combat que va forjar el Japó modern. Administra amb saviesa les forces dels teus aliats i aixeca’t com a senyor suprem del país del sol naixent!
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS:2
DURADA DE LA PARTIDA: 120 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR: 30 MINUTS
SENDA DE LUZ Y SOMBRA
Agafa les regnes de la teva nació, envia les tropes a la batalla, unifica les províncies i els antics regnes i restaura la glòria que brillava en el passat. Les teves decisions expliquen: Seràs un líder carismàtic i misericordiós? O preferiràs ser cruel i temut? Senda de llum i ombra és un joc de construcció d’imperis dissenyat per Travis R. Chance, Nick Little i Jonathan Gilmour, amb il·lustracions de Beth Sobel. Permet partides de 2 a 4 jugadors a partir de 14 anys d’uns 90 minuts de durada.
El tauler central mostra un gran mapa dividit en 12 províncies, que els jugadors podran conquerir. Cada província pertany a un dels 4 regnes, basant-se en el seu tipus de terreny: al bosc tenen el seu estatge les nacions forestals; als turons, l’imperi dels clans de Muntanya; a les planes resideixen els ciutadans de la vall sagrada i els rius estan controlats per la sobirania fluvial. A més dels súbdits de cada regne, trobem 5 faccions que ens permetran millorar la nostra mà de cartes: els Comuns, els Assenyalats, les Hordes de Zurd, els Senyors Gremials Halax i els Numerai. Cadascuna d’aquestes faccions està especialitzada en aspectes concrets, com ara el combat o la construcció, i servirà per enfocar l’estratègia que volem prendre durant la partida. A través de mecàniques de construcció de malls, control d’àrees i majories i gestió de mà, els jugadors han d’acumular més influència que els seus rivals si volen guanyar la partida.
Senda de llum i ombra es desenvolupa al llarg de 3 fases (o anys, al joc), cadascuna de les quals té 4 rondes. Al final de cada fase, els jugadors puntuen influència per l’estat de la nació. Als seus torns, els jugadors podran moure el seu líder a través del mapa i fer un gran nombre d’accions. La gran quantitat de cartes i opcions de millora que ens brinda el joc faran que mai dues partides siguin iguals!
Les cartes de la nostra mà representen la diversitat de gent de la nostra nació, tant dels diferents regnes com de les diferents faccions. Amb els seus valors de combat, defensa i treball, podrem lluitar, assolir nous aliats o millorar estructures, que desbloquegen poders útils al llarg de la partida. Tot i això, exercir el lideratge comporta prendre decisions difícils. Segons com tractem la nostra població guanyarem punts de pietat o crueltat, cosa que s’anirà reflectint en un marcador de moralitat. En funció del nostre alineament, podrem desbloquejar noves capacitats que poden ser determinants al llarg de la partida.
Tota acció té conseqüències en Senda de llum i ombra, no només a la nostra mà de cartes. Si els jugadors conquisten províncies és molt possible que durant el combat causin danys a les estructures i que el seu valor en punts dinfluència cada vegada sigui menor. Caldrà pensar molt bé si val la pena portar els nostres soldats al camp de batalla per plantar l’estendard sobre un munt de runes i cendra.
Desenvolupa poderoses tecnologies, forja aliances profitoses i assetja les fortaleses rivals per alçar-te amb la major influència del tauler. Senda de llum i ombra no pot faltar a les prestatgeries dels amants dels jocs de civilitzacions. Tots aquells que busquen un bon repte i gaudeixin en tenir un munt d’eleccions al vostre abast per planejar i dur a terme diferents estratègies el trobareu en aquest títol. Expandeix la teva influència i alça’t amb la victòria!
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 90 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS
AUTOR: Travis R. Chance, Jonathan Gilmour, Nick Little (I)
SET
JOC DE PERCEPCIÓ VISUAL PER A TOTA LA FAMÍLIA
El SET és un dels jocs mes premiats. Ha guanyat més de 25 dels millors premis.
Les 81 cartes de SET són totes diferents. Cadascuna té 4 característiques: símbol, color, quantitat de símbols i fons.
Un SET és un grup de tres cartes on cadascuna de les característiques és igual a tot o diferent en cadascuna d’elles. Es col·locaran 12 cartes al centre de la taula i tots els jugadors simultàniament buscaran sets. El primer a trobar-ne un guanyarà les cartes i s’omplirà la taula. El jugador que més sets trobi guanyarà.
EDAT: + 6 ANYS
JUGADORS: 1-20
DURADA DEL JOC: 20 MINUTS
SET 1 PROYECT GIPF
Gipf Project 1: Gipf Project Set 1. És una expansió per a Gift que inclou 6 potencials TAMSK per a cada jugador (12 en total)
SHEEP SHEEP HURRA – Falomir
Podràs reunir un ramat de 10 ovelles?
Ets un granger a l’atur a la recerca activa de treball. De sobte veus una oferta de treball però en arribar-hi veus que no ets l’únic per al lloc i només hi ha una vacant. Per aconseguir la feina, hauràs de ser el primer a reunir 10 ovelles al teu ramat boicotejant els teus rivals i així demostrar que ets el millor granger i poder cridar Sheep sheep hurra!
EDAT: + 6 anys
JUGADORS: 2-6
DURADA DE LA PARTIDA: 20-25 minuts aproximadament.
AUTOR: VERONICA GALVAN PEREZ
SHERLOCK 9 -INTRUSION Q(Nivel Medio)
A Intrusión caldrà aclarir les incerteses d’un tràgic succés.
Josep Vidal mor de manera sobtada durant una visita a casa de la mare. Qui és el culpable? Com ho ha fet? Per què? El vostre equip de detectius haurà d’analitzar les pistes per respondre aquestes i moltes altres preguntes. Descobrireu la cadena d’esdeveniments que heu portat a aquest desenllaç?
EDAT:+ 10 ANYS
JUGADORS: 1-8
DURADA DE LA PARTIDA: 60 MINUTS
NIVELL DE DIFICULTAT: MITJÀ