NOVETATS
BOTIGA
Mostra 4177–4224 de 5672 resultats
-
KHORA
50,00 € Detalls -
KINGDOM BUILDER
45,00 € Detalls -
IMPERIUM LEGENDARIOS
35,00 € Detalls -
EL ANSIA
50,00 € Detalls -
DUNGEON RAIDERS
20,00 € Detalls -
HERO REALMS
19,95 € Detalls -
HOLI
45,00 € Detalls -
HOGAR DULCE HOGAR O NO
30,00 € Detalls -
HERE I STAND
80,00 € Detalls -
HADARA
39,95 € Detalls -
GET ON BOARD NY: New York & London
27,00 € Detalls -
FRESCO
45,00 € Detalls - CONTINGUT DEL JOC: 1 disc descodificador, 86 cartes, 2 peces, 3 fulles tancades, 1 quadern i regles
-
EXIT 8-Muerte en el Orient Express(Experto)
15,00 € Detalls - CONTINGUT DEL JOC: 1 Disc descodificador, 85 cartes, 9 peces, 1 quadern i regles
-
EXIT 7-El tesoro hundido(Principiante)
15,00 € Detalls - CONTINGUT DEL JOC: 1 disc descodificador, 84 cartes, 2 peces, 1 quadern i regles de joc
-
EXIT 6-La estacion polar(Avanzado)
15,00 € Detalls -
EXIT 5-La isla olvidada(Avanzado)
15,00 € Detalls -
EXIT 4-El castillo prohibido(Experto)
15,00 € Detalls -
EXIT 19-EL LABERINTO MALDITO
15,00 € Detalls -
EXIT 10-El museo misterioso(Principiante)
15,00 € Detalls -
DUNGEON FIGHTER 2ª edicion
40,00 € Detalls -
DOMINION INTRIGA II 2º EDICION(Exp.Dominion)
40,00 € Detalls -
DINOSAUR ISLAND
70,00 € Detalls -
CHECKPOINT CHARLIE
15,00 € Detalls -
CODIGO SECRETO DISNEY
25,00 € Detalls -
COPENHAGUEN
50,00 € Detalls -
UNA COLUMNA DE FUEGO
45,00 € Detalls -
COLORETTO
10,00 € Detalls - CONTINGUT: 24 Hexàgons de Terreny, 9 Peces de Marco., Taulers de Capítol, 8 Taulers de Construcció, 16 Marcadors de Construcció, 5 Fitxes de Comerç, 15 Fitxes numerades, 32 Fitxes de Vi, 32 Fitxes d’Ambre, 52 Figures, 1 atès de Direcció, 38 Cartes de Desenvolupament, 24 Cartes de Resum, 10 Fulls de Adhesius, 10 Bosses i reglament
-
CATAN LA LEYENDA DE LOS CONQUISTADORES Ltd.Ed(Expansió)
50,00 € Detalls -
CATAN JUNIOR(Trilingue)
32,00 € Detalls -
CATAN EL DESPERTAR DE LA HUMANIDAD
45,00 € Detalls - Contingut del joc:72 losetes terreny, 50 fitxes animals, 1 marcador,5 indicadors de punts,30 figures viatgers,2 figures elefants,2 figures tot terreny 1 reglament.
-
CARCASSONNE SAFARI
30,00 € Detalls -
CARCASSONNE:POSADAS Y CATEDRALES(Expansion)
20,00 € Detalls - CONTINGUT: 32 figures de fusta en quatre colors, 36 peces de territori mida gran i instruccions en castellà, CATALÀ i portugués.
-
CARCASSONNE JUNIOR(Trilingue)
25,00 € Detalls -
CARCASSONNE:CONSTRUCTORES Y COMERCIANTES(Expansió)
20,00 € Detalls -
LAS APUESTAS Expansió CARCASSONNE
7,00 € Detalls -
CARCASSONNE ABADIA Y EL ALCALDE(Expansió)
20,00 € Detalls -
CARCASSONNE 20e. ANIVERSARI
35,00 € Detalls -
BREAK THE CODE
20,00 € Detalls -
FANTASMA BLITZ DAUS
20,00 € Detalls -
BAR BESTIAL
20,00 € Detalls -
BAMBOO
30,00 € Detalls -
AMAZONIA
25,00 € Detalls -
1,2,3 PICA PARET
15,00 € Detalls -
PASSABOLES VAIXELL PIRATA
79,80 € Detalls -
BOSSA D’HABILITATS
44,00 € Detalls -
THOMAS TAURUS FIG 9 CM TIGER & BUNNY 2 FIGUARTS MINI
29,95 € Detalls -
KARRE FIGURA 14 CM STAR WARS VISIONS SH FIGUARTS
81,50 € Detalls -
KYLO REN SAMURAI MEISHO(Star Wars)
90,00 € Detalls
KHORA
Khora és un joc dissenyat per Head Quarter Simulation Game Club i il·lustrat per David Chapoulet i Jocelin Millet. Pensat per a un mínim de 2 i un màxim de 4 jugadors a partir de 14 anys, les partides duren una mitjana de 75 minuts. En aquest títol d’estratègia els jugadors hauran d’anar ampliant la seva ciutat i gestionar l’economia per aconseguir el nombre més gran de punts de victòria.
A Khora els jugadors es converteixen en líders d’una ciutat-estat de la Grècia clàssica. Prendran el comandament d’Atenes, Esparta, Tebes, Argos, Olímpia, Milet o Corint amb l’objectiu de desenvolupar tot el seu potencial i enlluernar la humanitat del món antic. Al llarg de nou rondes, els contendents hauran de decidir en què inverteixen les accions (de les 7 disponibles) i així determinar el progrés de la seva civilització. Desenvoluparan nous corrents filosòfics? Exploraran els confins del món amb les seves hoplites? Fomentaran el comerç?
Els jugadors hauran d’administrar amb saviesa els ciutadans, que els permetran dur a terme accions; els impostos, per recaptar dracmes; la glòria, obtinguda en completar èxits, i les tropes, imprescindibles per a les accions militars i l’exploració. L’estratègia serà fonamental per guanyar, però també caldrà considerar un component lleuger d’atzar. Cada jugador llançarà els daus (dos, en un inici, encara que aquest número pot augmentar al llarg de la partida) per determinar quines accions podran dur a terme i l’ordre.
Cadascuna de les set accions disponibles a Khora té un valor assignat, des del 0 per a la filosofia fins al 6 per al desenvolupament. Com més gran sigui el resultat obtingut amb la tirada dels daus, més opcions tindrà el jugador a la seva disposició, ja que podrà triar la del mateix valor o inferior. En cas de voler dur a terme una acció que costi més punts dels obtinguts pel dau, el jugador podrà fer servir els seus ciutadans per compensar la diferència.
A més del desenvolupament dels torns, hi ha esdeveniments globals, que afectaran tots els jugadors per igual, i una sèrie d’èxits per competir. Igualment, cada ciutat-estat té unes característiques de base diferents. Diferències subtils que, multiplicades, acaben formant una àmplia barreja de variables que ens garanteix que no hi haurà dues partides iguals.
Més enllà de la múltiple jugabilitat i de la seva ambientació històrica, inspirada en la Grècia clàssica i el món antic amb il·lustracions i components molt immersius, Khora és tot un repte per als jugadors més experimentats. Avaluar les diferents variables i buscar la millor estratègia que encaixi amb els resultats de les tirades de daus serà un desafiament per a les ments més inquietes.
Khora, que és el terme grec per identificar el territori que ocupava una polis juntament amb tota la seva zona d’influència, porta a taula aires grecs de poema èpic. Tota una Odissea per als amants de la gestió de recursos que promet ser tot un repte. Aconseguiràs enlluernar la humanitat del món antic amb la llum de la teva civilització?
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS:2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 60 MINUTS
KINGDOM BUILDER
En Kingdom Builder, els jugadors creen els seus propis regnes construint hàbilment els seus assentaments, amb l’objectiu de guanyar la major quantitat d’or a la fi de el joc.
Nou tipus diferents de terreny estan en el tauler de joc variable, incloses ubicacions i castells. Durant el seu torn, un jugador juga la seva carta de terreny i construeix tres assentaments en tres hexes d’aquest tipus. Si és possible, s’ha de construir un nou assentament al costat d’un ja existents d’aquest jugador. Al construir al costat d’una ubicació, el jugador pot apoderar-se d’una fitxa d’acció addicional que pot servir a partir del seu pròxim torn. Aquestes accions addicionals permeten accions extraordinàries com moure els seus assentaments.
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA de la partida: 45 MINUTS
IMPERIUM LEGENDARIOS
EL ANSIA
Obra del llegendari creador de jocs Richard Garfield, autor de títols cèlebres com Magic: The Gathering, King of Tokyo, Treasure Hunter o Bunny Kingdom, L’ànsia és un joc amb mecàniques de construcció de malls i push your luck (força la sort) que ens posa a la pell de temibles vampirs assedegats de sang.
L’ànsia ens repta aconseguir el màxim nombre de punts de victòria caçant humans, duent a terme missions secretes, aconseguint el favor de familiars, aprenent noves habilitats o recol·lectant la rosa més bella del laberint. Tot això al llarg de 15 torns i amb la condició de tornar al castell abans que es faci de dia, ja que després de les primeres llums de l’alba els vampirs moren convertits en cendra.
Al llarg de la partida, els jugadors hauran de decidir si inverteixen els seus punts de moviment a córrer pel mapa o si els fan servir per caçar. Si sacien la seva ànsia de sang, els vampirs avançaran més lentament, de manera que serà més complicat assolir noves fites o fins i tot tornar al castell. Dels jugadors dependrà fins on estan disposats a forçar-ne la sort.
Els jugadors exploraran un escenari ple de zones i rutes diferents per recol·lectar valuoses recompenses, a mesura que construeixen la mà de cartes. Cada vegada que cacen un humà o trobin un familiar, per exemple, afegiran la seva carta al seu mall personal. Algunes cartes sumaran poderoses habilitats o punts de victòria, però en altres casos hi haurà penalitzacions o certes restriccions. Penseu molt bé a qui caçar!
Al final del torn 15, el vampir supervivent que sumi més punts de victòria guanyarà la partida. Amb unes mecàniques que recorden els títols de la famosa saga Clank!, L’ànsia és una cursa frenètica a contrarellotge en què l’estratègia serà vital per aconseguir la victòria.
Apte per a tot tipus de jugadors, des dels més experimentats als més esporàdics, L’ànsia compta amb dues maneres de joc per adaptar el nivell de dificultat a qualsevol grup de participants. Una experiència que encantarà els amants dels gèneres gòtic i fosc, però també els aficionats als jocs amb mecàniques de construcció de malls o push your luck. Aconseguireu trobar l’equilibri entre l’ànsia i la gola, sumar més punts i arribar d’una peça al castell abans de l’alba?
EDAT: + 12ANYS
JUGADORS: 2-6
DURADA DE LA PARTIDA: 60 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE EL JOC: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR: 15 MINUTS
DUNGEON RAIDERS
HERO REALMS
HOLI
Cada primavera, una multitud es reuneix per difondre color i felicitat durant un dels festivals més vibrants de l’Índia. Juntament amb els teus amics, camina pels terrenys del festival i llança el colorit pols "gulal" entre ells i la multitud. Apunta cap amunt i deixa que el teu color caigui desde les altures sobre tantes persones com sigui possible. Això es deu al fet que Holi és el moment en què les pallassades divertides i una mica de rivalitat amistosa són just el que necessita el festival.
En Holi, els jugadors obtenen alegria (punts) col·locant colors en els taulers (els pisos més alts valen més punts), acolorint als altres i recol·lectant llaminadures. El jugador que tingui més punts quan ningú més pot llançar colors serà el guanyador.
EDAT: +14
JUGADORS: 2 a 4
DURADA de la partida: 30-40 minuts
CONTINGUT DEL JOC: Torre dels patis (4 pilars, 1 tauler amb la planta alta, 1 amb la planta mitjana i 1 amb la planta baixa)
77 cartas.100 fitxes de colors, 24 fitxes de llaminadures, 4 peons de jugador, 1 taula i 5 marcadors i instruccions.
HOGAR DULCE HOGAR O NO
HERE I STAND
HADARA
HADARA (Que en àrab vol dir civilització i cultura) et trasllada a un món en el que conviuen diverses de les cultures i nacions que habitan en el nostre planeta. Un món que tindrás que poblar amb gent de diferents ètnies, continents i fins i tot períodes històrics perquè, en el transcurs de tres èpoques, la teva petita tribu passi a convertir-se en una gran civilització.
Però per aconseguir la glòria i l’honor, trindrás de triar molt bé amb què personatges i avenços et quedes. A més, no podràs deixar de banda l’agricultura, la cultura ni el poder militar si no vols que els teus rivals et deixin endarrerit.
¿Qui crearà la civilització més pròspera?
EDAT: +10 ANYS
JUGADORS: 2-5
DURADA de la partida: 45-60 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC: 188 fitxes, 167 cartes, 20 comptadors de fusta, 5 taulers individuals, 5 ajudes de joc, 1 tauler amb roda giratòria, 1 bloc de puntuació i 1 reglament
GET ON BOARD NY: New York & London
Les dues grans metròpolis del món modern, Londres i Nova York, porten un ritme frenètic. Un munt de gent vol anar d’un lloc a l’altre. I tu tens la solució! A Get on board hauràs de crear la millor línia d’autobusos a una d’aquestes dues ciutats, intentant portar el major nombre de passatgers, parant als llocs més interessants i evitant els molestos embussos de trànsit. Dissenyat per Saashi i amb il·lustracions de Monsieur Z, Get on board és un joc on poden participar de 2 a 5 jugadors, a partir de 8 anys, en partides d’uns 30 minuts de durada.
Amb unes normes senzilles d’aprendre, de seguida començareu la partida. La mecànica principal de Get on board és el flip and write (voltejar i escriure) ja que al llarg de la partida capgirarem una sèrie de cartes (bitllets d’autobús, en el joc) i anotarem al nostre full personal les trobades que duem a terme. En funció del nombre de jugadors, es prepara el tauler per la cara de Londres o Nova York. Cada participant pren les fitxes del color… I que comenci la partida!
El tauler central mostra un mapa dels carrers de Londres o de Nova York per on intentarem traçar una ruta que ens reporti el màxim de punts possibles. A les interseccions trobarem passatgers i monuments, que ens donaran punts, però també semàfors en verd, que ens permetran ampliar la ruta. No obstant això, els embussos de trànsit no són bons per al negoci. Sempre que una ruta sigui compartida per diversos jugadors o passi per un tram negre, perdrem punts.
Les partides es juguen al llarg de 12 rondes o voltes ia cada una s’usa una nova carta de bitllet. Aquesta carta indicarà quina manera ha d’adoptar la ruta per a cada jugador durant aquesta volta. D’aquesta manera, de mica en mica s’anirà omplint el tauler de fitxes de ruta i s’aniran obtenint les bonificacions. Depenent del tipus de passatgers que pugin a l’autobús, es podran acumular més o menys punts. A més, també hi ha objectius comuns i personals, que permetran guanyar punts sempre que es compleixin certs requisits.
Get on board és un títol d’estratègia urbana perfecte per jugar tant amb la família com amb els amics. Les partides són ràpides i dinàmiques, amb moltes opcions diferents de sumar punts per als jugadors. Et centraràs en complir ràpid els objectius comuns per reclamar una recompensa més gran? O preferiràs acumular passatgers que t’atorguin més bonificacions? Sigui com sigui, sempre serà bona idea parar esment a les accions dels rivals per intentar endevinar les seves estratègies. Puja’t als millors autobusos de la ciutat i gaudeix del progrés a tota velocitat!
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS: 2-5
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 15 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS
AUTOR: Saashi
FRESCO
El fresc de la catedral està en mal estat i és urgent la seva restauració. El bisbe espera una visita molt important i vol mostrar tota l’esplendor de la seva església. Per això, contracta als millors pintors de país per restaurar l’espatllat fresc del sostre de la catedral i tornar-la seva esplendor. Els jugadors es fiquen el paper de pintors de frescos a aquest colorit joc familiar per demostrar les seves habilitats, però només guanyarà el que planifiqui millor les seves jornades.
Els jugadors prenen el paper de pintors de frescos que, per ordre de bisbe, hauran de restaurar el gran fresc del sostre de la catedral i restaurar la seva gloriosa imatge per a la vista de tots. Per aconseguir-han de planificar bé les seves jornades, amb la qual cosa aixecar d’hora o més tard té els seus beneficis i conseqüències. Cal comprar pintures per a l’encàrrec de la catedral, barrejar nous colors i restaurar el fresc. Si els ingressos s’esgoten, llavors cal acceptar altres encàrrecs per realitzar-los en l’estudi propi. Sovint els ajudants estan de mal humor i només una visita al teatre pot ajudar a que s’animin … Només aquell que planifiqui bé les seves jornades aconseguirà la major quantitat de punts, convertint-se en el pintor de frescs més reeixit.
EDAT: + 10 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA de la partida: 60 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC: 1 tauler de joc amb dues cares, 14 fitxes de colors, 25 fitxes de fresc, 60 monedes (talents), 78 cubs de colors, 4 ajudants de fusta, 20 ajudants en els colors de jugador, 12 pintors, 1 bisbe, 4 panells protectors petits, 4 panells protectors grans, 4 panells d’accions, 4 cartes amb guia de mescles, 1 bossa de roba, 1 fitxa de Leonardo (partides amb 2 jugadors) i 1 reglament
EXIT 8-Muerte en el Orient Express(Experto)
Un assassinat i vuit sospitosos …
Casualment, el famós inspector Aquil·les Pussot també viatja al tren, tot i que sembla que ha desaparegut.
¿Aconseguireu solucionar el cas amb ajuda de les seves notes abans que l’Orient Express arribi a Constantinoble?
EDAT: + 12 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA: 45-60 MINUTS
EXIT 7-El tesoro hundido(Principiante)
Us heu embarcat en una emocionant aventura per trobar el llegendari tresor de la Santa Maria. L’oportunitat de recuperar un tresor enfonsat al Carib era una cosa massa temptador com per deixar-la passar! Però alguna cosa va malament i us quedeu atrapats sota el mar. ¿Aconseguireu resoldre les endevinalles de la Santa Maria i tornar a temps a la superfície?
EDAT: + 12 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA: 45-90 MINUTS
EXIT 6-La estacion polar(Avanzado)
Sou part d’un equip d’investigadors emplaçats a l’Àrtic. Tot d’una sona l’alarma d’evacuació! Correu al cap a la porta, però ha quedat bloquejada automàticament. Aconseguiu arribar fins a un altre laboratori annex però està completament desert … Què hi haurà passat? És llavors quan trobeu un quadern i us adoneu que us queda molt poc temps per sortir d’allà …
EDAT; + 12 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA: 45-90 MINUTOA
EXIT 5-La isla olvidada(Avanzado)
El que va començar sent una idíl·lica travessia en veler ha desembocat en una tempesta esfereïdora. El vostre vaixell naufraga i, quan recobreu el coneixement, us trobeu a la platja d’una misteriosa illa. En ella descobriu un disc d’or massís juntament amb una barca encadenada a una palmera. Però, malauradament, també descobriu un missatge summament inquietant …
EDAT: + 12 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA: 45 – 90 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC: 1 disc descodificador, 87 cartes, 5 peces, 1 quadern i 1 manual
EXIT 4-El castillo prohibido(Experto)
De visita per un antic castell us trobeu amb una sumptuosa sala del tron. Però al entrar-hi, la gran porta de fusta es tanca amb un estrèpit i us deixa atrapats!
¿Aconseguireu resoldre les endevinalles a temps i sortir de l’castell abans que sigui massa tard?
Gaudeix d’una experiència inoblidable i irrepetible. Resoleu les endevinalles entre tots i tan de pressa com pugueu.
EDAT: + 12 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA: 45-60 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC: 88 cartes, 4 peces, 1 quadern i reglament
EXIT 19-EL LABERINTO MALDITO
Durant una visita a un castell històric, la teva atenció es desvia cap a un intrigant laberint al mig del jardí. Unes imponents muralles el separen del món exterior i una estranya força et convida a recórrer-lo… Un cop has creuat l’antiga porta de ferro, el cel s’enfosqueix de sobte i el vent comença a refer. Amb un fort estrèpit, l’antiga porta de ferro es tanca de cop darrere teu. Intentes obrir-la, però tancada amb clau. De sobte, per al teu terror, una gàrgola s’enfila per la porta cap a tu. Només si treballeu junts podreu resoldre els trencaclosques i escapar del misteriós laberint.
Èxit: El laberint maleït és un joc de fuga cooperatiu dissenyat per Inka i Markus Brand, que es pot gaudir en solitari o en un grup de fins a 4 persones, a partir de 10 anys, en partides que poden durar entre 60 i 90 minuts. A través de cartes, un quadern i alguns objectes especials, els jugadors podran explorar i interactuar amb l’entorn i tot allò que vagin trobant al seu camí fins a trobar la sortida.
La saga de jocs Exit ens porta a cada caixa tot allò necessari per viure l’emoció de les millors Escape room o sales d’escapament des del saló de casa. Cada títol té una temàtica i una història completament diferent en què els jugadors són els protagonistes. Una aventura ideal per passar una tarda divertida en solitari, en família o entre amics que posarà a prova la capacitat d’observació, l’enginy i la creativitat de tots els participants. El format compacte i portàtil de la caixa converteix aquest joc en un company ideal per a qualsevol viatge.
Amb una dificultat de nivell principiant, Exit: El laberint maleït és un títol ideal per iniciar-se als jocs d’aventures d’escapament. Pareu atenció als detalls, la bona comunicació entre els membres de l’equip i esmolar la capacitat de deducció seran les claus que us permetran tenir èxit i conquerir la victòria. Endinsa’t al laberint, revela els seus misteris, resol els seus enigmes i surt d’una peça abans que s’esgoti el temps.
EDD: + 10 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA DE LA PARTIDA: 60 MINUTS
EXIT 10-El museo misterioso(Principiante)
DUNGEON FIGHTER 2ª edicion
Afila les teves armes, empunya els daus i llança’t a l’aventura! Dungeon Fighter és un joc cooperatiu d’exploració de masmorres amb un toc d’humor que ho fa únic. És obra d’Aurelià Buonfino, Lorenzo Silva i Lorenzo Tucci Sorrentino i permet partides d’uns 45 minuts per gaudir en solitari o en grup fins a 6 jugadors a partir de 8 anys. Rellançat en una enlluernadora segona edició, el joc compta amb il·lustracions noves i el reglament actualitzat.
A Dungeon Fighter us enfrontareu a monstres de tota mena amb armes i objectes molt particulars. L’estratègia i la sort seran importants. Però la vostra habilitat serà decisiva! Per lluitar, cal llençar els daus de formes diferents i des de diferents posicions. Segons com caigui el dau en una diana de resultats tindreu més o menys èxit al combat. La glòria o el fracàs està, literalment, a les vostres mans!
Un cop muntada la diana, que actua com a tauler central, triareu els vostres herois. Cadascun dels vuit aventurers compta amb habilitats úniques que us seran molt útils al llarg de la partida. Un cop preparats els malls de masmorra, magatzem i monstres ja ho tindreu tot llest per començar a explorar a la recerca de tresors.
L’objectiu del joc és derrotar el cap final, que es troba a les entranyes més fosques de les catacumbes. Per representar la ruta dels herois, el líder del grup, que anirà canviant entre els jugadors a mesura que avancin, pren dues cartes de masmorra i en tria una. Després de resoldre els seus efectes, arribarà el moment de lluitar contra els monstres. Cada torn apareixerà un nou enemic que haureu de derrotar llançant els daus vermell, verd i blau. Però atenció: No val llençar de qualsevol manera! El dau ha de rebotar una vegada abans de caure en un dels espais de la diana perquè l’atac tingui èxit. Segons la vostra destresa podreu infligir tirades èpiques, però també podeu acabar debilitats i rebent cicatrius, que minvaran les vostres habilitats. Com a recompensa, els monstres us donaran or, que podreu gastar al magatzem. Al llarg de la vostra aventura podreu visitar la botiga fins a tres vegades per adquirir armes i artefactes poderosos.
A mesura que us endinseu a la masmorra trobareu reptes més formidables: des d’habitacions especials que us demanaran llençar els daus de formes inimaginables fins a monstres amb un munt de punts de vida o que fan un munt de mal. També aconseguireu importants artefactes, com els daus blancs de bonificació, que us ajudaran en els combats.
Dungeon Fighter disposa de tres nivells de dificultat que us permetran modelar cada partida segons l’experiència que vulgueu aconseguir. Si el grup de joc inclou jugadors primerencs o que simplement vulguin passar una bona estona, podeu preparar el joc sense que els monstres tinguin vida addicional. Si per contra busqueu un repte difícil o infernal, podeu afegir 3 o 5 cors als enemics. Sigui com sigui, Dungeon Fighter és un joc imprescindible per als amants dels títols de masmorreig. A cada partida, les rialles estan assegurades tant amb les descripcions dels monstres amb què us anireu topant, com amb les tirades de dau que us tocarà fer: a cegues, des de lluny, saltant, usant el colze. Ningú va dir que sortir airós de la masmorra fos fàcil, però sí que us assegurem que serà la mar de divertit!
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS: 1-6
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS
AUTOR: Aureliano Buonfino, Lorenzo Silva, Lorenzo Tucci Sorrentino
DOMINION INTRIGA II 2º EDICION(Exp.Dominion)
A Dominion (segona edició) cada jugador té un Regne (la seva maça inicial) i unes inevitablesganes d’augmentar els seus recursos, objectiu que no és fàcil d’assolir quan hi ha dos o tres jugadors que tenen els mateixos plans. Benvingut a aquest univers de fantasia medieval completament revisat!
En aquesta 2a Edició de Dominion Intriga s’han actualitzat les cartes i s’ha posat èmfasi a corregir i aclarir alguns aspectes del joc original. Dominion: Intrigue (Segona Edició) reemplaça sis tipus de cartes de Regne de la primera edició amb sis nous tipus de cartes de Regne; a més afegeix un setè regne completament nou.
Es tracta d’un joc dissenyat per Donald X. Vaccarino, de 2 a 4 jugadors, amb partides de mitja hora de durada. Encara que t’avisem: no seràs capaç de jugar una única partida a aquest emocionant (i addictiu) deckbuilding.
Dominion parteix d’una idea original que fa una volta de femella al famós joc de cartes Magic: The Gathering. Els jugadors hauran d’enfrontar-se utilitzant les habilitats dels malls de cartes; però a diferència de Magic, els malls es van construint mentre transcorre la partida: tots els jugadors comencen amb les mateixes cartes i per tant en igualtat de condicions. Les cartes que vagis adquirint estaran marcades per l’estratègia que segueixis per aconseguir els punts de victòria necessaris per guanyar la partida. Cada partida és un nou món!
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS
AUTOR: Donald Vaccarino
DINOSAUR ISLAND
Ara podràs ser l’amo i arquitecte del teu propi parc de dinosaures. Administra els teus recursos i posiciona als teus treballadors per lliurar-los als dinosaures els millors hàbitats i així poder atraure els turistes, però sempre hauràs d’estar atent a que no sorgeixi cap accident que posi en risc el parc.
En Dinosaur Island, els jugadors hauran de recol·lectar ADN, investigar les seqüències d’ADN d’espècies extintes de dinosaures i després combinar l’ADN antic a la seqüència correcta per donar vida a aquestes criatures prehistòriques. Tots els jugadors competiran per construir el parc de dinosaures més emocionant cada temporada, i després treballaran per atreure (i mantenir vius!) A la majoria dels visitants cada temporada que el parc obre.
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA de la partida: 90-180 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC:
10 Donats d’ADN d’ambre
17 Llosetes de disseny de dinosaure
50 Figuretes de dinosaure
22 Especialistes
36 Figuretes d’operari
4 Taulers de laboratori
30 Llosetes d’atracció
81 Fitxes d’ingressos
39 Cartes d’objectiu
12 Científics
1 Bossa de cotó
80 Figuretes de visitant
11 Cartes de gir argumental
12 Fitxes de modificador
20 Fitxes de corporació
Taulers de centre d’investigació, mercat i marcadors
4 Taulers de parc
40 Cubs de colors
24 Cubs de límit
1 Fitxa de primer jugador
33 Llosetes de millora de laboratori
29 Llosetes de tancat
17 Cartes de variant en solitari
Fitxes addicionals i reglament
CHECKPOINT CHARLIE
A Checkpoint Charlie el mur de Berlín dels anys ’60 fa de teló de fons en aquest curiós joc de deducció, en què els jugadors més gossos hauran de ser els primers a deduir quin dels felins que circulen pels voltants és el líder de els espies.
Ni tan sols el cafè més carregat és capaç de protegir-te del fred en aquest desapacible matí d’hivern a Alemanya. La teva agència de detectius t’ha encarregat identificar en secret el líder dels espies i els seus ajudants, que pretenen creuar el mur de Berlín. Ajuda’t bé la gavardina i, ocultant-te darrere del teu diari, no perdis detall de tots els transeünts que, amb aire indiferent, circulen pels voltants del mur de Berlín, molt a prop del Checkpoint Charlie. Afanya’t a concretar les teves conclusions, ja que hi ha altres agències d’espies rivals intentant emportar-se el gat a l’aigua abans que tu.
José Antonio Abascal ens proposa aquest original joc de deducció, observació i agilitat mental. Aquest autor ha aconseguit projecció internacional gràcies al seu joc Paris: la cité de la lumière, i Checkpoint Charlie va ser el joc que va donar inici a la seva col·laboració amb Devir. Joan Guardiet es fa càrrec de l’apartat gràfic amb una il·lustració que recorre als clàssics de l’animació per impactar amb el seu estil gràfic sorprenent i modern.
En aquest joc cadascun dels jugadors comptarà amb una pista sobre el líder dels espies. Per exemple, sabrà si porta barret o no, o si porta un diari sota el braç o no. Aquesta pista serà secreta i no es compartirà amb la resta de la taula. Al seu torn, els jugadors aniran revelant cartes de gats, i basant-se en l’única pista que coneixen, determinaran si no és un sospitós (descartant la carta) o si efectivament encaixa amb la seva pista i ho assenyalaran com a possible espia. Observant les cartes que els altres jugadors van deixant a taula com a sospitosos, haurem d’anar creuant les nostres sospites i aconseguir deduir quin de tots ells encaixa amb totes les pistes ocultes. Qui aconsegueixi assenyalar el líder dels espies en primer lloc s’emportarà més punts que la resta.
Checkpoint Charlie és un joc que convida a jugar diverses partides seguides, ja que es desenvolupa molt ràpid. El joc es pot gaudir amb gent de qualsevol edat, encara que no estan massa familiaritzats amb els jocs de taula moderns, ja que les seves regles són molt accessibles per a qualsevol tipus de públic.
EDAT: + 10 ANYS
JUGADORS: 3-5
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS
AUTOR: José Antonio Abascal
OBSERVACIONS: MULTILINGUE
CODIGO SECRETO DISNEY
"Codi Secret Disney" és un divertit joc de cartes basat en el clàssic joc de deducció "Codi Secret" i que ara es veu completat amb els mítics personatges de Disney.
Els espies de Codi Secret tenen una nova ruta de viatge, que inclou el País de Mai Més, el mercat de Agrabah i el Regne de Gel.
Fes servir les pistes adequades i que els teus companys endevinin el personatge de Disney que es tracta.
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS: 2- 8
DURADA de la partida: 15 MINUTS
COPENHAGUEN
Copenhaguen és la capital de Dinamarca, el país més feliç del món.
Una ciutat pròspera, plena de bells edificis i ports molt especials escampats per una xarxa de canals. Un d’aquests, el Nyhavn ("port nou"), és famós per les seves cases de colorits frontons edificades a primera línia de mar.
A Copenhaguen, els jugadors s’enfronten al repte de construir noves façanes de manera que encaixin perfectament amb l’estil d’aquest pintoresc carrer portuari.
Per això, els jugadors prenen cartes del port i les intercanvien per llosetes de façana del mateix color, que col·loquen a casa seva. A més, en cobrir una façana o completar files amb façanes, obtenen poderoses habilitats especials que podran fer servir durant la resta de la partida.
El jugador que col·loqui millor les llosetes i destaqui en l’ús de les seves habilitats serà el guanyador de la partida.
Un joc fàcil i divertit, perquè construeixis una infinitat de cases acolorides amb les teves llosetes.
EDAT:+ 8 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 20-40 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC:
Tauler Marcador
Tauler de Port
4 Taulers de Casa
20 Llosetes d’habilitat
4 Indicadors de Puntuació
70 Cartes de Façana
Carta de Final de Partida
62 Llosetes de Façana de Doble Cara
10 de cada Color i 12 llosetes especials
12 Blanques Especials.
Reglament
UNA COLUMNA DE FUEGO
"Una columna de fuego" està basada en la famosa saga dels Pilars de la Terra, de Ken Follet. En aquest joc es recreen les batalles dinfluència sobre un preciós mapa, perquè gaudeixis al màxim daquest gran joc.
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 60-90 MINUTS
COLORETTO
El joc a Coloretto és simple: treu una carta per jugar en una fila o pren una fila de cartes per afegir-les a la teva col·lecció. Una fila pot tenir com a màxim tres cartes, de manera que en algun moment tots es veuen obligats a fer una fila. Quan s’han reclamat totes les files, els jugadors comencen una nova ronda, dibuixant o prenent una vegada més.
Què intentes fer amb aquestes targetes? Col·lecciona conjunts enormes, però només en tres colors, ja que cada color més enllà del tercer et costarà punts. Els comodins són molt apreciats ja que sempre coincideixen amb el que vols, i les cartes +2 proporcionen punts segurs, donant-te un pla de respatller si tot va malament en termes dels colors que estàs recol·lectant.
Quan només queden unes poques cartes a la baralla, la ronda finalitza i tots sumen la seva puntuació, triant tres colors de cartes per puntuar positivament, mentre que qualsevol altre color compta en contra. Cada color es puntua utilitzant un sistema numèric triangular: la primera carta dun color és ± 1 punt, la segona carta és ± 2 punts, i així successivament. El jugador amb la puntuació més alta guanya!
EDAT: +8 ANYS
JUGADORS: 2-5
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
MECÀNIQUES: Draft
AUTOR: Michael Schacht
CATAN LA LEYENDA DE LOS CONQUISTADORES Ltd.Ed(Expansió)
Catan – La Llegenda dels Conqueridors conté tres escenaris nous per Catan, amb aquests escenaris podràs est
endre el joc en l’expansió Ciutats i Cavallers (que es requereix per jugar) i unint-se per explicar una nova història.
En aquests tres capítols, els jugadors experimenten una altra secció de la història de Catan. Els elements addicionals de el joc requereixen un pensament estratègic profund i proporcionen el desafiament més intens que els jugadors hauran enfrontat fins ara.
EDAT: +10 A.
JUGADORS: 3-4
DURADA DEL JOC: 90-120 MIN.
CATAN JUNIOR(Trilingue)
CATAN EL DESPERTAR DE LA HUMANIDAD
Agafa les regnes d’una de les tribus d’Homo sapiens que fa desenes de milers d’anys es van expandir pel planeta. Explora, gestiona recursos, assenta’t a noves terres i progressa en aquesta edició completament independent del clàssic Catan. Dissenyat per Klaus i Benjamin Teuber, hi poden participar 3 o 4 jugadors, a partir de 12 anys, en partides d’uns 90 minuts de durada. Aquells que ja estiguin familiaritzats amb les mecàniques de Catan aprendran a jugar molt ràpid, ja que algunes de les regles s’inspiren en el títol original. Per exemple, per guanyar, els jugadors hauran de competir per ser els primers a sumar 10 punts de victòria, que podran obtenir de maneres diferents. A diferència del joc original, en aquesta edició no hi ha ciutats, ni carreteres, ni cavallers. Encara falten milers d’anys perquè apareguin! A Catan: el despertar de la humanitat, els jugadors guiaran la seva tribu per aconseguir recursos, explorar territoris desconeguts i disseminar-se pel planeta. A través d’un tauler que reprodueix un mapamundi dividit a les clàssiques zones hexagonals, cada tribu comença amb tres campaments i un explorador a l’Àfrica. Al principi de cada torn, durant la fase de producció, es llencen els daus i si el resultat coincideix amb el valor d’un hexàgon on hi ha un campament, aquesta tribu prendrà els recursos corresponents de la reserva: pells, ossos, carn o pedra. Tot seguit, els jugadors podran gastar els recursos per dur a terme 5 accions si ho desitgen: comerciar amb els rivals, crear un explorador, moure un explorador, convertir un explorador en un campament i progressar. Així, desplaçar els exploradors serveix per construir nous assentaments a les cruïlles dels clàssics hexàgons per accedir a nous recursos. A mesura que els jugadors es vagin expandint pels continents, els recursos d’Àfrica s’aniran exhaurint. Per tant, els assentaments de la zona inicial cada cop seran menys productius. Alhora, explorar també atorga punts de victòria. També es poden sumar punts amb avenços tecnològics i socials. Hi ha 4 marcadors de progrés a través dels quals es pot anar avançant: roba, construcció, menjar i caça. Progressar en aquests marcadors permetrà als jugadors accedir a nous territoris del mapa i obtenir punts de victòria. El món prehistòric estava ple de perills. Quan els jugadors en treguin un 7 després de la tirada de daus, podran moure el Neandertal, que es desplaça per Europa i Àsia, o bé l’Smilodon, que es mou per Amèrica i Austràlia. El lloc que ocupin aquestes dues miniatures impedirà que aquests territoris generin recursos per als assentaments adjacents. Per tant, cap de les amenaces a què s’enfronten els jugadors pot arribar a l’Àfrica, però tampoc no es pot progressar sense sortir de la zona inicial. Aquest joc no pot faltar a les prestatgeries dels amants de l’univers de Catan, que apreciaran la seva temàtica única i original, així com les noves maneres d’obtenir punts de victòria. D’altra banda, també és una bona opció per als que no coneguin el clàssic de Klaus Teuber i es vulguin iniciar en l’afició dels jocs de taula moderns. Reviu els primers passos de la humanitat amb aquesta edició inspirada en el clàssic Catan.
CARCASSONNE SAFARI
És un joc independent, no fa falta el joc bàsic.Edició Limitada.Els jugadors van de safari i han de veure tots els animals de la sabana fins i tot els que estan amagats a la selva i trobar aigua.Cada jugador en el seu torn ha de fer la millor combinació amb la loseta i col.locar animals per puntuar millor.Guanya el que aconsegueix més punts.
A partir de 7 anys.
35 minuts
2-5 jugadors.
CARCASSONNE:POSADAS Y CATEDRALES(Expansion)
Posadas i Catedrals, la primera expansió per Carcassona, permet ampliar el joc a sis jugadors i introdueix 2 catedrals i 8 posades.
CARCASSONNE JUNIOR(Trilingue)
El 14 de juliol, Dia Nacional de França, és tradició deixar anar a les ovelles, gallines i
vaques. Durant tot el dia, els nens de Carcassone es diverteixen molt perseguint i intentant atrapar els animals abans que es faci fosc.
Aquest joc és una variant molt simplificada de Carcassone, que ha venut milions d’exemplars, i és divertit tant per als petits de la casa com per als grans. Aquí no cal comptar punts. El jugador que sigui el primer a posar sobre el tauler totes les seves figures guanyarà la partida.
Carcassonne Junior és la millor manera d’introduir els més petits de la casa en un dels jocs més populars editats per Devir. És entretingut per tota la famìlia i pot oferir molts moments de diversió i rialles al voltant de la taula.
NOVA EDICIÓ! Amb boniques il·lustracions de Marcel Grober i un nou "meeple" en color lila.
EDAT: + 4 anys.
JUGADORS: 2-4
DURADA: 20 minuts
CARCASSONNE:CONSTRUCTORES Y COMERCIANTES(Expansió)
Constructors i Comerciants és la segona ampliació de Carcassona i conté 24 peces amb noves construccions com ponts i ciutats amb formes estranyes. S’introdueixen nous elements com són les mercaderies (blat, tela i vi), que influeixen en la puntuació final de les partides i la figura de l’porquet, que fa que les granges siguin més productives i donin més punts quan s’acaba la partida. L’expansió inclou a més una bossa de roba per poder remoure còmodament totes les peces de joc.
LAS APUESTAS Expansió CARCASSONNE
En aquesta mini expansió apostaràs pel nombre de llosetes que creus que tindrà un camí o una ciutat a l’hora de completar-se. Així doncs, influint a les zones, podràs aconseguir uns quants punts extra.
Aquesta mini expansió inclou: 10 llosetes espacials d’apostes, 36 fitxes d’aposta i un full de reglament.
CARCASSONNE ABADIA Y EL ALCALDE(Expansió)
Amb aquesta nova expansió, els jugadors tenen l’opció de reforçar la seva influència en l’àrea al voltant de Carcassona. Ara els comerciants poden transportar els seus productes fins a qualsevol ciutat i monestir proper, els grangers poden construir granges més grans i pròsperes i les ciutats importants poden elegir els seus propis alcaldes, i fins a l’església pot augmentar el seu poder establint abadies.
CARCASSONNE 20e. ANIVERSARI
Us presentem el contingut de l’edició 20º Aniversari d’aquest clàssic del nostre temps, Carcassone.
Com és habitual, ens trobarem amb 72 llosetes de territori. Però per aquesta ocasió especial se ha decorat amb bonics detalls que us sorprendran. Però llavors, per què figuren llistades 104 llosetes?
Entre altres coses, perquè s’ha millorat la mini-expansió del riu! En comptes de 12, ara són 17 llosetes de riu que inclouen una lloseta de doble font.
Per celebrar el 20è aniversari s’ha inclòs una nova mini-expansió que consisteix en 15 llosetes (que combinades amb les 5 noves llosetes de riu es converteixen en un total de 20 llosetes addicionals). Aquest és el nostre homenatge a les 3 primeres expansions grans. ¿Les reconeixes totes?
Com és habitual trobaràs 40 meeples en la nova caixa, de color vermell, groc, verd, blau i negre. Els icònics meeples es mantindran tan brillants com sempre. Però anem a ajudar-te a donar personalitat als teus meeples favorits amb unes noves adhesius. Encara que si prefereixes que els teus meeples es mantinguin amb la seva forma clàssica, no cal que les facis servir – la decisió és teva.
El reglament aquesta imprès en paper tipus papir. S’ha millorat la redacció i la maquetació per a fer-ho encara més entenedor. Ara brilla amb una nova esplendor.
Hi ha un un nou inserit específicament per a les llosetes de Carcassona. No només llueix genial, si no que a més ajuda a organitzar tot el contingut.
BREAK THE CODE
Break the Code és un joc de cartes de deducció lògica, que es juga amb fitxes de números i cartes de preguntes. Guanyes si pots endevinar totes les fitxes del teu oponent en un joc de dos jugadors o si pots endevinar les fitxes cap per avall al centre per a un joc de tres o quatre jugadors.
Col·loca totes les fitxes de números cap per avall i barreja-les. Col · loca la pantalla del seu joc davant teu, després pren les fitxes a l’atzar. Col·loca-les de cara amunt darrere de la pantalla en ordre numèric ascendent començant per l’esquerra. Si teniu dues fitxes amb el mateix número, col·loqueu la fitxa negra a l’esquerra.
Quan hagis col·locat les teves fitxes, elimina del joc les fitxes de números que no hagis utilitzat. Finalment, barreja les cartes de preguntes i col·loca-les en una pila cap per avall. Traieu les sis primeres cartes de la pila i col·loqueu-les al centre de la taula.
Dedueix totes les fitxes del seu oponent (o les fitxes del centre) i endevina correctament els colors i els números en ordre d’esquerra a dreta.
Un joc molt senzill, que s’explica en 5 minuts i es juga en 15, que gaudiran principalment aquells amants de la deducció.
EDAT:+ 10 ANYS
JUGADORS:2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 15 MINUTS
FANTASMA BLITZ DAUS
Fantasma Blitz daus és una nova versió del clàssic joc Fantasma Blitz. Obra de Jacques Zeimet, autor d’altres jocs de taula com Bamboleo, Hamsterolle o Pelican Bay, Fantasma Blitz donats promet tones de diversió en partides d’uns 20 minuts cadascuna. L’objectiu del joc és aconseguir el nombre més gran de punts sent el primer a prendre la figura correcta del centre de la taula.
El petit fantasma Balduin ha deixat de banda la seva passió per la fotografia i ara està obsessionat pels cubs… Per això a diferència del clàssic Fantasma Blitz ja no hi ha imatges, sinó daus!
Aprendre les regles i preparar la partida de Fantasma Blitz daus no us portarà més de 5 minuts; ideal per jugar amb els més petits! Per començar, disposeu en un cercle al centre de la taula les cinc figures (llibre, blau, sofà vermell, ratolí gris, ampolla verda i fantasma blanc) i deixeu de banda els punts grocs, formant una reserva. L’últim participant que hagi visitat el soterrani llença primer els daus i comença el joc.
Quan apareixen els resultats dels daus, tots veuen alhora quants símbols de cada figura han sortit. Hi ha tres possibilitats: En primer lloc, apareix una figura més vegades que les altres? Agafa tan ràpid com sigui possible la figura que correspongui amb el color de la figura que ha aparegut més vegades. Per exemple, si tres daus mostren l’ampolla, observa quina figura apareix al dau verd (el color que correspon a l’ampolla) i pren aquesta figura. En segon lloc, Dues figures apareixen el mateix nombre de vegades als daus? En aquest cas, agafa el més ràpid possible la figura que apareix al cinquè dau. I finalment, cada figura es mostra una vegada, és a dir, cada dau mostra un resultat diferent? Si es dóna aquesta possibilitat, pren ràpidament la figura que sigui del color del dau on apareix el fantasma.
Cada cop que un jugador prengui la figura correcta, es porta una fitxa groga de la reserva. Si un jugador pren una figura equivocada (o més d’una) ha de donar un punt de penalització al jugador que ha guanyat aquesta ronda o qui guanyi la ronda següent (en cas que ningú hagi pres la figura correcta o que qui ho hagi fet hagi pres més d’una). El joc s’acaba quan les fitxes s’acaben. Qui hagi aconseguit més, guanya la partida!
Fantasma Blitz daus és un joc ideal per jugar amb els més petits i entrenar els seus reflexos, la seva atenció i la seva agudesa visual. Fàcil d aprendre, el joc promet hores de diversió. Atents, llencem els daus!
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS: 2-8
TEMPS D’APRENDRE: 15 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR: 5 MINUTS
DURADA D’UNA PARTIDA: 15 MINUTS
BAR BESTIAL
Bèsties de totes les mides competeixen per colar-se a la festa. Empenyen i aclaparen l’animal de davant amb tot el que tenen: arpes, peülles, olors íntims … el que sigui, tot compte. Però potser una d’aquelles ridícules foques ha canviat l’entrada de lloc …
Un joc de cartes per als més astuts … no només per al rei de la festa.
EDAT: +8 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA de la partida: 20 MINUTS.
CONTINGUT DEL JOC: 48 cartes d’animals (12 animals per cada un dels 4 colors), 1 carta "porta de cel", 1 carta de "puntada", 1 carta de "Bar Bestial", 1 carta "És el que hi ha ", 1 fulla de referència i reglament.
BAMBOO
Durant generacions, la collita del bambú ha portat prosperitat a casa teva. Treball, constància, equilibri i oració han fet florir un petit poble que ha crescut a costa dels canyissars. Avui, diversos clans conviuen en harmonia amb la natura.
A Bamboo els jugadors adopten el rol de clans que conreen bambú i utilitzen els fruits del seu treball per tenir cura de la família i així sumar punts de felicitat. Es tracta d’un joc de gestió d’accions i optimització de llosetes, accessible alhora que profund. Amb una ambientació molt cuidada, Bamboo forma part de la saga Kemushi, a la qual també pertanyen Bitoku i Silk.
Les partides a Bamboo estan compostes per 4 anys o rondes, que alhora es divideixen en 4 fases o estacions. En els seus torns, els jugadors cremaran encens als temples per buscar el favor dels esperits i faran servir brots de bambú per realitzar accions, com ara buscar l’equilibri, cuinar, millorar la llar o gestionar les teves finances.
Seguir les doctrines de la disciplina de l’equilibri a la llar permet optimitzar millor les llosetes de la llar, per això és un pilar fonamental per progressar en el joc. Per puntuar les llosetes d’equilibri has de fer servir l’acció equilibri i complir amb el patró indicat a la lloseta, que sempre té alguna cosa a veure amb el tipus de llosetes de llar que obtens durant la partida. Hi ha quatre classes de llosetes de llar: decoració, jardí, fe o estris. Segons com les col·loquin al seu tauler, els jugadors guanyaran més o menys punts de felicitat.
A més de gestionar la llar, els jugadors s’hauran de preparar per quan vinguin temps difícils. Per passar l’hivern, caldrà alimentar els membres de la família amb el te, l’arròs o el ramen que s’hagi preparat i emmagatzemat a l’estació anterior. I tot això sense oblidar-se d’honrar esperits i avantpassats als temples. El jugador que hagi realitzat l’ofrena d’encens més gran en cada espai sagrat rebrà el favor d’un dels set esperits del bosc, com a mostra d’agraïment. Les llosetes d’esperit, a més d’ajudar els jugadors al llarg de la partida, ofereixen una bonificació de punts a la fase final segons el nombre d’esperits diferents que hi hagi a la zona de joc de cada jugador.
Amb regles accessibles i fàcils d’aprendre, Bamboo és un títol molt versàtil que encaixarà a qualsevol ludoteca i grup de joc. Tot i això, darrere de la seva aparent senzillesa s’amaga una gran profunditat estratègica, amb un munt d’opcions a disposició dels jugadors. A més, Bamboo compta amb un mode de joc avançat al revers dels taulers personals, que dotarà les partides d’un nivell extra d’exigència. Collita bambú i busca l’equilibri a casa teva per guanyar la partida. Que els esperits et siguin propicis.
EDAT:+ 14 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 90 MINUTS
AUTOR:Germán Millán
AMAZONIA
Amazònia és un joc de cartes, dissenyat per Tim Eisner i il·lustrat per Vincent Dutrait. Amb mecàniques de draft i col·lecció, a Amazònia els jugadors competeixen per crear la selva tropical més abundant al llarg de 3 rondes. L’ecosistema de la jungla està ple de relacions simbiòtiques entre la flora i la fauna, per la qual cosa els jugadors hauran de fer créixer els arbres, plantar vegetació exuberant i atreure els animals més diversos i exòtics per aconseguir la puntuació més alta. Però compte, doncs al mall també es troben perills com el foc, les malalties o la sequera.
Aprendre a jugar i preparar la partida us portarà molt poc de temps. De seguida estareu creant el vostre ecosistema tropical particular! Per començar, deixeu de banda les fitxes de punts i barregeu per separat els malls de llavor i selva. Aquest darrer mall el dividireu en 3 piles semblants, que correspondran a cadascuna de les 3 estacions o rondes en què es dividirà la partida. Del mall corresponent a la primera estació, preneu sis cartes i distribuïu-les de cap per avall als espais de nou creixement formant tres columnes (la primera amb una carta, la segona amb dues i la tercera amb tres). El darrer jugador que hagi regat una planta comença la partida.
Per expandir el bosc, per torns els jugadors aniran prenent cartes de creixement del mercat central. Durant el torn, un jugador pot mirar les piles en ordre i decidir si se la queda o no. En cas de no quedar-se-la, afegeix una carta del mall cap per avall a aquesta pila i mira la següent. Si per contra vol conservar-la, pren totes les cartes i les col·loca a la zona de joc. Així els jugadors van donant forma a la selva tropical. Les cartes d’arbre, de vegetació o de vida salvatge atorguen punts al final de cada estació i en alguns casos també tenen efectes immediats. Els torns es van succeint fins que s’esgoten les cartes del mall, moment en què es duu a terme una fase de puntuació.
Passada les tres estacions, el jugador amb el bosc més exuberant, és a dir, que hagi acumulat més punts al llarg de les rondes, guanya la partida. Hi ha bonificadors de punts per a qui tingui més arbres o el tronc més alt, per a les combinacions de cartes de temps assolellat i plujós i certes parelles de plantes i animals. Les cartes de foc, sequera i malaltia us restaran punts. Però també pot ser que afectin el vostre rival. A Amazònia, hi ha diverses estratègies possibles i més d’un camí cap a la victòria!
Explorar el mall i trobar les millors combinacions possibles esdevindrà tot un repte, també en solitari. I tot això en un format portàtil i amb un art molt cuidat i realista. Amazònia és un joc que encantarà tant als més esporàdics com als més experimentats al món dels jocs de taula, amb una temàtica molt particular: Sentiràs que estàs construint la teva pròpia selva!
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS:2 amb variant en solitari i 3-4
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS
1,2,3 PICA PARET
PASSABOLES VAIXELL PIRATA
Aquest colorit i robust passaboles de fusta farà les delícies del teu fill amb el seu vaixell pirata i el tema de les criatures marines. Apte per a joc individual i en grup, la taula d’activitats passaboles és una manera divertida d’ajudar al desenvolupament de les seves habilitats motores.
BOSSA D’HABILITATS
Més de 10 tancaments, cordons, botons i fermalls per aprendre divertint-te. Maleta d’activitats i aprenentatge, desenvolupa el domini dels tancaments i la motricitat fina, connexió amb la realitat, descobrir mecanismes i destresa…
Mida: 39 x 30 x 6 cm.
EDAT: + 2- 6 ANYS
THOMAS TAURUS FIG 9 CM TIGER & BUNNY 2 FIGUARTS MINI
Tamashii Nations presenta aquesta figura de la sèrie TIger & Bunny 2. És una reproducció de Thomas Taurus d’uns 9 cm de Sang-woo. Inclou braços opcionals i una base per a la seva exposició.
KARRE FIGURA 14 CM STAR WARS VISIONS SH FIGUARTS
Tamashii Nations presenta per a la línia S.H. Figuarts la figura de Karre basada en la seva aparença a "Star Wars Visions". La figura fa uns 14 cm d’alçada i mostra a Karre amb una armadura o en combat amb la seva germana bessona Am. La figura inclou 2x cares opcionals, 3x parells de mans opcionals, 1x unitat d’armadura, 1x sabre de llum.
KYLO REN SAMURAI MEISHO(Star Wars)
Tamashii Nations presenta aquesta figura de la col·lecció de figures Meisho MANGA Realization basada en el personatge de Star Wars Kylo Ren en la seva versió Japó Feudal com Samurai. És una figura articulada de PVC mesura 16,5 cm i ha estat dissenyada i esculpida amb una qualitat sorprenent. Inclou setembre 4x mans intercanviables i 1x espasa. Sens dubte una peça única de col·leccionisme i una raresa que els fans de la sèrie sabran valorar.
Enviament gratuït
per comandes a partir de 99€.
Aquesta oferta és vàlida per a tots els articles de la nostra botiga.
Tel. 972-208-265
WhatsApp: 644 195 771
Horari de 10:00 a 13:30 16:00 a 20:00 de DILLUNS TARDA a DISSABTE
Tanquem diumenge i dilluns al matí