Jocs de taula
Mostra 1198–1206 de 1450 resultats
-
SEKIGAHARA
70,00 € Detalls -
SENDA DE LUZ Y SOMBRA
80,00 € Detalls -
SERPENTINA
12,50 € Detalls - CONTINGUT: 81 cartes i les corresponen fundes de 60x90mm
-
SET
16,00 € Detalls -
SET 1 PROYECT GIPF
11,00 € Detalls -
SET 7 DAUS GEMIDICE ROL Oakie Doakie Dice RPG
13,00 € Detalls -
SET 7 DAUS PURPURA ROL Oakie Doakie Dice RPG
6,95 € Detalls -
SET 7 DAUS PÚRPURA TRANS. ROL Oakie Doakie Transllucent purple Dice RPG
6,95 € Detalls -
SET 7 DAUS SUNSTONE ROL Oakie Doakie Dice RPG
13,00 € Detalls
SEKIGAHARA
Sekigahara és un wargame dissenyat per Matt Calkins i il·lustrat per Rodger B. MacGowan i Mark Mahaffey. Pensat per a dos jugadors, a partir de 14 anys, les partides duren unes tres hores. Guardonat amb el premi Golden Geek al millor wargame de 2012, Sekigahara és un joc ambientat a la gran batalla que van disputar els exèrcits d’Ishida i Tokugawa l’any 1600, el resultat del qual va donar pas a la unificació definitiva del Japó i al període Edo, de més de 250 anys de pau.
Després de dècades de guerres i combats entre clans, un senyor s’alça per sobre de la resta per reclamar el govern de tot el Japó: Tokugawa Ieyasu. L’enfrontament més decisiu per completar la seva conquesta es durà a terme a la plana de Sekigahara, a mig camí d’Edo (Tòquio) i Kyoto. En aquest wargame els jugadors recreen la batalla, que es va allargar 7 setmanes, al llarg de 7 torns. Però per conquistar el Japó els jugadors requeriran molt més que un exèrcit; necessitaran per damunt de tot que els seus aliats els siguin fidels en combat. Per això, hauran de cultivar la lleialtat dels seus generals i minvar la voluntat dels seus enemics.
Per començar a jugar, trieu qui controlarà les tropes de Tokugawa (els blocs negres) i qui les d’Ishida (blocs daurats). Els adhesius dels blocs mostren diferents símbols, com el mon del clan al qual pertanyen, el tipus d’unitat o si es tracta d’un líder amb un estendard de valor variable. Per guanyar, un jugador ha de sumar més punts de victòria que el seu oponent o eliminar el líder enemic. En cas d’empat, la Ishida es proclama vencedor!
A diferència d’altres wargames, els combats de Sekigahara no es resolen amb tiratges de daus sinó a través de l’ús de cartes, que serveixen per desplegar blocs i avaluar la lleialtat de les tropes. Si un jugador no és capaç de demostrar que compta amb la plena confiança dels seus generals, els blocs poden canviar de bàndol en plena batalla!
Al llarg de la campanya es poden produir batalles a camp obert, setges en castells, retirades o arrasaments que poden fer decantar la balança de la victòria cap a un costat o altre. Fes servir els atacs especials de cavalleria i de les unitats de tiradors per aconseguir més impactes i administra amb saviesa les capacitats dels teus generals aliats més poderosos.
Ideal per a jugadors avançats, enamorats de l’estratègia i aficionats a la història japonesa, Sekigahara convida els participants a recrear o reescriure el combat que va forjar el Japó modern. Administra amb saviesa les forces dels teus aliats i aixeca’t com a senyor suprem del país del sol naixent!
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS:2
DURADA DE LA PARTIDA: 120 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR: 30 MINUTS
SENDA DE LUZ Y SOMBRA
Agafa les regnes de la teva nació, envia les tropes a la batalla, unifica les províncies i els antics regnes i restaura la glòria que brillava en el passat. Les teves decisions expliquen: Seràs un líder carismàtic i misericordiós? O preferiràs ser cruel i temut? Senda de llum i ombra és un joc de construcció d’imperis dissenyat per Travis R. Chance, Nick Little i Jonathan Gilmour, amb il·lustracions de Beth Sobel. Permet partides de 2 a 4 jugadors a partir de 14 anys d’uns 90 minuts de durada.
El tauler central mostra un gran mapa dividit en 12 províncies, que els jugadors podran conquerir. Cada província pertany a un dels 4 regnes, basant-se en el seu tipus de terreny: al bosc tenen el seu estatge les nacions forestals; als turons, l’imperi dels clans de Muntanya; a les planes resideixen els ciutadans de la vall sagrada i els rius estan controlats per la sobirania fluvial. A més dels súbdits de cada regne, trobem 5 faccions que ens permetran millorar la nostra mà de cartes: els Comuns, els Assenyalats, les Hordes de Zurd, els Senyors Gremials Halax i els Numerai. Cadascuna d’aquestes faccions està especialitzada en aspectes concrets, com ara el combat o la construcció, i servirà per enfocar l’estratègia que volem prendre durant la partida. A través de mecàniques de construcció de malls, control d’àrees i majories i gestió de mà, els jugadors han d’acumular més influència que els seus rivals si volen guanyar la partida.
Senda de llum i ombra es desenvolupa al llarg de 3 fases (o anys, al joc), cadascuna de les quals té 4 rondes. Al final de cada fase, els jugadors puntuen influència per l’estat de la nació. Als seus torns, els jugadors podran moure el seu líder a través del mapa i fer un gran nombre d’accions. La gran quantitat de cartes i opcions de millora que ens brinda el joc faran que mai dues partides siguin iguals!
Les cartes de la nostra mà representen la diversitat de gent de la nostra nació, tant dels diferents regnes com de les diferents faccions. Amb els seus valors de combat, defensa i treball, podrem lluitar, assolir nous aliats o millorar estructures, que desbloquegen poders útils al llarg de la partida. Tot i això, exercir el lideratge comporta prendre decisions difícils. Segons com tractem la nostra població guanyarem punts de pietat o crueltat, cosa que s’anirà reflectint en un marcador de moralitat. En funció del nostre alineament, podrem desbloquejar noves capacitats que poden ser determinants al llarg de la partida.
Tota acció té conseqüències en Senda de llum i ombra, no només a la nostra mà de cartes. Si els jugadors conquisten províncies és molt possible que durant el combat causin danys a les estructures i que el seu valor en punts dinfluència cada vegada sigui menor. Caldrà pensar molt bé si val la pena portar els nostres soldats al camp de batalla per plantar l’estendard sobre un munt de runes i cendra.
Desenvolupa poderoses tecnologies, forja aliances profitoses i assetja les fortaleses rivals per alçar-te amb la major influència del tauler. Senda de llum i ombra no pot faltar a les prestatgeries dels amants dels jocs de civilitzacions. Tots aquells que busquen un bon repte i gaudeixin en tenir un munt d’eleccions al vostre abast per planejar i dur a terme diferents estratègies el trobareu en aquest títol. Expandeix la teva influència i alça’t amb la victòria!
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 90 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS
AUTOR: Travis R. Chance, Jonathan Gilmour, Nick Little (I)
SERPENTINA
‘Els colors de la serp estan desordenats!
Qui pot ajudar a posar els colors en ordre? Vermell amb vermell, blau amb blau, groc amb groc … És fàcil! Oi? Completeu les serps amb cap, cos i cua i quedaran al vostre piló. La que aconsegueixi més cartes a la fin de la partida és el guanyador!
Un senzill i vistós joc amb associació de colors, tipus dòmino, per començar amb els jocs de regles.
EDAT: + 4 ANYS
JUGADORS: 2-5
DURADA de la partida: 15 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC: 50 cartes de joc i Reglament
SET
JOC DE PERCEPCIÓ VISUAL PER A TOTA LA FAMÍLIA
El SET és un dels jocs mes premiats. Ha guanyat més de 25 dels millors premis.
Les 81 cartes de SET són totes diferents. Cadascuna té 4 característiques: símbol, color, quantitat de símbols i fons.
Un SET és un grup de tres cartes on cadascuna de les característiques és igual a tot o diferent en cadascuna d’elles. Es col·locaran 12 cartes al centre de la taula i tots els jugadors simultàniament buscaran sets. El primer a trobar-ne un guanyarà les cartes i s’omplirà la taula. El jugador que més sets trobi guanyarà.
EDAT: + 6 ANYS
JUGADORS: 1-20
DURADA DEL JOC: 20 MINUTS
SET 1 PROYECT GIPF
Gipf Project 1: Gipf Project Set 1. És una expansió per a Gift que inclou 6 potencials TAMSK per a cada jugador (12 en total)