NOVETATS
BOTIGA
Mostra 4129–4176 de 5672 resultats
-
UBONGO JUNIOR TRILINGÚE
26,00 € Detalls -
TZOLK’IN
45,00 € Detalls -
DUNAS Y AGUA(Exp.Tuareg)
20,00 € Detalls -
TUAREG
25,00 € Detalls -
TINY TURBO CARS
30,00 € Detalls -
TRIBUS En los albores de la humanidad
24,95 € Detalls -
LA TORRE EMBRUIXADA
14,00 € Detalls -
TEN
20,00 € Detalls -
TECNOLOGIA-ALERTA MAXIMA(Exp.Star Realms)
5,00 € Detalls -
INVASION-ALERTA MAXIMA(Exp.Star Realms)
5,00 € Detalls -
HEROES-ALERTA MAXIMA(Exp.Star Realms)
5,00 € Detalls -
EMBARGO-ALERTA MAXIMA(Exp.Star Realms)
5,00 € Detalls -
SENDA DE LUZ Y SOMBRA
80,00 € Detalls -
SOLSTICIO(Exp.Senda Luz y Sombra)
40,00 € Detalls -
PORTALES GENERADORES Y SANTUARIO DE LOS DIOSES(SWORD & SORCERY)
20,00 € Detalls -
MASCOTAS CAOTICAS(Sword & Sorcery)
20,00 € Detalls -
MASCOTAS LEGALES(Sword & Sorcery)
20,00 € Detalls -
CRONICAS ANTIGUAS(Sword & Sorcery)
120,00 € Detalls -
CRONICAS ANTIGUAS ALIMAÑAS(Sword & Sorcery)
20,00 € Detalls -
CRONICAS ANTIGUAS-FORMAS FANTASMALES Y HEROES (Sword & Sorcery)
20,00 € Detalls -
SEKIGAHARA
70,00 € Detalls -
SANCTUM
60,00 € Detalls -
SAGRADA EXPANSIO 5-6 JUGADORS
27,00 € Detalls -
ROLL FOR THE GALAXY
55,00 € Detalls -
LAS AVENTURAS DE ROBIN HOOD
50,00 € Detalls -
RED CATHEDRAL
30,00 € Detalls -
CONTRACTORS(Exp.Red Cathedral)
25,00 € Detalls -
REGICIDE
10,00 € Detalls - CONTINGUT: Fitxes de menjar: 45 fitxes de salsitxa, 7 fitxes de galeta, 7 fitxes de formatge, 35 donats de cinc colors diferents (7 per a cada jugador), 5 saquets contenidors (un per jugador), 2 daus de caramel, 1 tauler de joc, 7 peces de cartró del tauler, fitxes de menjar no assegurades, Fitxes de menjar assegurades en el saquet i instruccions en català, espanyol, anglès. italià i portuguès.
-
RATZZIA
27,00 € Detalls -
POLIS
50,00 € Detalls -
POCIMAS Y BREBAJES
45,00 € Detalls -
LOST CITIES-EXPLORADORES
25,00 € Detalls -
PLANET B
70,00 € Detalls -
CATAN Piratas y exploradores expansion 5-6
25,00 € Detalls -
PEQUEÑOS GRANDES PIRATAS
27,00 € Detalls -
PEQUEÑOS GRANDES DINOSAURIOS
27,00 € Detalls -
PEQUEÑAS GRANDES GALAXIAS
27,00 € Detalls - COMPONENTS DEL JOC: 18 Llosetes de Llambordes, 12 Peces d’Edificis, 14 Xemeneies (7 de cada color), 8 Fitxes d’Acció (4 de cada color), 12 Postals d’Acció i Reglament.
-
PARIS LA CITE DE LA LUMIERE
22,00 € Detalls -
PALEO
45,00 € Detalls -
OPTIMUS
15,00 € Detalls - CONTINGUT: 1 taulel,1 figura de monstre de colors,1 figura de nena,1 dau,8 pots per guardar les emocions,1lleixa per possar els pots,5 fitxes d`emocions i 1 manual de joc.
-
EL MONSTRE DE COLORS
30,00 € Detalls -
MILLE FIORI
45,00 € Detalls -
MINDBUG
18,00 € Detalls -
BIENVENIDOS A LA MAZMORRA
12,95 € Detalls -
LOS VIAJES DE MARCO POLO
50,00 € Detalls -
SOVIET KITCHEN
18,00 € Detalls -
KING KONG(King of Tokyo)-02
6,95 € Detalls -
ANUBIS(King of Tokyo)-03
6,95 € Detalls
UBONGO JUNIOR TRILINGÚE
TZOLK’IN
Tolzk’in: El Calendari Maya és una obra de Daniele Tascini i Simone Luciani, creadors dels
Viatges de Marco Polo. Els jugadors prenen el control d?una tribu maia al Mèxic precolombí amb l?objectiu de desenvolupar al màxim les seves capacitats i sumar més punts que els seus competidors. El joc utilitza una mecànica molt innovadora: la col·locació dinàmica de treballadors, on a través d’un sistema d’engranatges els treballadors dels diferents jugadors s’aniran desplaçant simultàniament.
Un dels grans atractius de Tzolk’in és el seu tauler de sis peces amb engranatges incorporats (haureu de muntar-los una sola vegada, abans de la primera partida). Les rodes simbolitzen l’espai i el temps en què els jugadors es mouran. L’engranatge central, més gran, representa el calendari i servirà per marcar el pas dels torns. Al seu voltant, les cinc rodes menors mostren llocs clau de la civilització maia: Tikal, Yaxchilán, Palenque, Uxmal i Chichen Itzá. Cadascú d’aquests jaciments té unes característiques pròpies: obtenció de recursos, construcció, comerç, religió, etc.
Els torns de Tzolk’in se succeeixen molt de pressa. Cada jugador haurà de triar entre col·locar els seus treballadors (començarà la partida amb 3, però pot arribar a tenir fins a 6) o retirar-los. Per enviar els treballadors als diferents engranatges caldrà blat de moro, el recurs bàsic del joc amb què alimentar la nostra població. Si per contra el jugador decideix fer servir el seu torn per trucar als treballadors de tornada, aquests realitzaran l’acció que coincideixi amb la seva posició a l’engranatge en aquell moment. Així, recol·lectaran recursos (blat de moro, fusta, pedra, or o les valuoses i escasses calaveres de vidre), podran desenvolupar tecnologies, comerciar, construir edificis o monuments o avançar en el culte d’algun dels tres temples de les divinitats maies.
Per alçar-se amb la victòria, els jugadors hauran de controlar molt bé el moviment dels engranatges per calcular com treure el màxim profit de les accions disponibles i dels recursos que tenen a la seva disposició. Un cop per partida, els jugadors poden fer que el temps passi el doble de ràpid, de manera que poden desbaratar els plans dels seus rivals. I en 3 moments de la partida serà necessari alimentar tots els treballadors, de manera que els jugadors hauran de comptar amb reserves suficients de blat de moro. Quan l’engranatge principal hagi completat una volta sencera, la partida s’acaba. El jugador amb més punts guanya la partida!
Ideal per als jugadors que estan familiaritzats amb les mecàniques de gestió de recursos i col·locació de treballadors, Tzolk’in ofereix una experiència molt entretinguda per als amants dels reptes. Els torns se succeeixen a gran velocitat, en una competició constant per aconseguir la millor combinació possible. Gestionar el temps i l?espai és clau per sumar més punts que els rivals. Portaràs la teva tribu fins al cim de la civilització maia?
EDAT:+ 13 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 90 MINUTS
DUNAS Y AGUA(Exp.Tuareg)
Tuareg: L’expansió va ser publicada originalment per l’editorial alemanya Kosmos l’any 2016, i ara te la porta Devir en exclusiva en castellà. És una expansió dissenyada per Andreas Steiger, la ment que va portar el joc original. Què ens ofereix aquesta expansió per a aquest clàssic joc per a dos jugadors?
Tuareg: L’expansió posa el principal focus a l’aigua, un nou element que dóna a la teva tribu més flexibilitat a l’hora d’expandir-se. L’aigua funciona com un comodí, gràcies al qual, per exemple, podeu intercanviar dues fitxes d’aigua per qualsevol fitxa de béns. El joc porta noves cartes de Tribu, que doten d’un ventall més gran a les possibilitats que es poden plantejar en el transcurs de la partida. Moltes d’aquestes cartes noves de Tribu permeten als jugadors escollir gastar fitxes d’or o aigua per facilitar les construccions. Les cartes de Arena, una altra de les novetats, són canviants i mòbils. Donen grans avantatges als tuaregs, però es perden interseccions.
L’últim element és La Targia, una dona tuareg, un peó especial (igual que l’assaltant) però positiu per als jugadors. Si hi coincideixes en una carta obtindràs un favor, en forma de bé directe o la possibilitat d’aconseguir una carta de la pila de robatori. Noves possibilitats per a un joc únic!
TUAREG
Tuareg és un joc de taula per a dos jugadors publicat originalment l’any 2012, en què els participants han d’adoptar el paper de caps rivals, que competeixen per aconseguir els millors tractes comercials mentre la sal, el pebre o els dàtils canvien de mà. Es tracta d’un famós disseny del creador Andreas Steiger, il·lustrat per la parella formada pels artistes Taira Akitsu (Palastgeflüster) i Franz Vohwinkel (Puerto Rico o Dominion: Intrigue). Tuareg planteja partides per a dos jugadors amb una durada aproximada de 60 minuts.
La mecànica principal de Tuareg funciona mitjançant un original sistema de col·locació de treballadors, amb el qual cada jugador intentarà aconseguir la major quantitat de recursos i enclavaments per a la seva tribu de nòmades. Per formar el tauler de joc, distingim tres tipus de cartes: cartes de Vora, cartes de Tribu i cartes de Mercaderies. Es construeix un tauler quadrat de 5×5 cartes, on 16 són cartes de Vora. Aquest tipus de cartes conté algunes accions fixes que estan disponibles durant tota la partida. La resta, els 9 buits restants, s’omplen amb cartes de Tribu (5) i de Mercaderies (4). Aquestes cartes, un cop són utilitzades, es retiren del tauler i es van reposant amb unes noves del mateix tipus, situades en una pila fora del tauler.
Hi ha dos tipus de fitxes que té cada jugador: les fitxes de Tuareg que només es poden col·locar a la vora, i les fitxes de Tribu, que es poden col·locar a la resta de cartes, mai a la vora. Són les fitxes de Tuareg les que marquen, traçant línies perpendiculars, on es poden anar col·locant les fitxes de Tribu. Per això és tan important com col·loquem les fitxes inicials! Hi ha un tercer tipus de fitxa, anomenada l’Assaltant, on no només anirà movent-se marcant el transcurs de la partida i desencadenant el seu final, sinó que bloquejarà caselles i farà que els jugadors hagin de pagar una quantitat de mercaderies en arribar a les cantonades.
Tuareg és un dels millors jocs per a dos jugadors, ja que proposa partides amb un alt component de tensió. I és que jugarem un màxim de dotze rondes, en què disposarem, com a molt, de cinc accions en cadascuna. El repte és simple, encara que molt complicat d’optimitzar: saber aprofitar cadascuna d’aquestes cinc o quatre accions (si posem dos tuaregs enfrontats) de la millor manera possible. Ens hem de desenvolupar adequadament i millor que el nostre rival, entrant en una pugna directa per aconseguir les cartes de Tribu. Podràs convertir-te en el millor tuareg, en el comerciant més pròsper del desert?
EDAT: + 12 ANYS
JUGADORS: 2
DURADA DE LA PARTIDA: 60 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC: 80 cartes, 30 fitxes mercaderies, 15 fitxes de punts de victòria, 6 figures tuareg, 1 figura d’assaltant, 4 marcadors de tribu, 8 monedes d’or, 1 fitxa d’amulet i reglament.
TINY TURBO CARS
Per fi us quedeu sols a casa, així que és moment de… Muntar un circuit de curses! Les piles dels cotxes teledirigits estan carregades, els trams de pista per les habitacions ja estan llestos i els petits bòlids esperen a la graella de sortida. Programeu els moviments en el vostre controlador remot i prepareu-vos per a la cursa més frenètica que s’ha celebrat mai a casa.
Un dels elements més importants del joc són els comandaments, que usen un sistema de trencaclosques de peces lliscants. Tot i això, en comptes de tenir peces que contenen fragments d’un dibuix, aquests comandaments vénen amb 15 fitxes d’ordres de moviment diferents que es poden desplaçar gràcies a l’espai buit que queda per completar la quadrícula de 4×4. A l’inici de cada torn, tots els jugadors hauran de programar simultàniament els seus comandaments, tenint en compte que només es faran servir la segona i la tercera fila de fitxes per a la seqüència de moviment durant la cursa. Haureu de pensar per on voleu avançar (a dalt, a baix, retrocedir, cap al lateral, etc.), sortejant obstacles que hi ha repartits per tota la casa. També hi ha fitxes que us permetran recarregar energia i altres que us penalitzaran… Eviteu les fitxes amb ordres de moviment que no us interessin! No obstant això, col·locar les ordres no és una tasca fàcil, cal perícia amb els controls!
Seguint l’ordre en què els jugadors vagin completant les programacions respectives es decidirà la seqüència de torns. Arriba el moment de moure els cotxes! Segons es vagin desplaçant, els vehicles aniran trobant elements i obstacles que poden modificar les seves ordres o fins i tot fer-los malbé. El terra mullat fa que els cotxes donin tombes, les catifes redueixen el moviment i els acceleradors de craió et donen un impuls extra. A més de moure’s, els cotxes poden disparar míssils, així que vigila sempre la teva esquena. En cas que els cotxes rebin mal aniran perdent energia, representada per les tres fitxes de pila que té cada jugador. La planificació és important, però mai no es pot controlar tot el que passarà.
Cadascun dels 8 vehicles té habilitats diferents que els fan únics, cosa que us permetrà posar en pràctica diferents estratègies per guanyar. A més, la configuració del circuit canvia a cada partida, gràcies al sistema de taulers modulars que afecta l’ordre de les diferents habitacions. Mai dues sessions de joc no seran iguals!
A Tiny Turbo Cars la mecànica clau és la programació d’accions, que està subjecta a un munt de condicions: tenir èxit o no a l’hora de fer el puzle amb el comandament, els moviments i la posició dels cotxes que es mouen abans que tu i els poders impredictibles. Les rialles estan assegurades en aquesta esbojarrada carrera a través de les habitacions de casa. Mou els teus dits tan ràpid com la teva ment i porta el teu petit bòlid fins a la meta abans que ho facin la resta dels jugadors.
EDAT: + 10 ANYS
JUGADORS:2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS APROX.
AUTOR:4Brains4Games i Hjalmar Hach
IL·LUSTRADOR: Fabio Frencl Jr i Edu Valls (responsable de l’art de Bitoku)
TRIBUS En los albores de la humanidad
LA TORRE EMBRUIXADA
La torre encantada és un petit joc en format llauna. És el joc ideal per jugar amb els nens de la casa. Un dels jugadors és el mag i selecciona una carta de princesa, col·locant-la a la seva torre i amagant la clau. Els altres jugadors intenten trobar la clau abans que el mag… però quan hagin descobert la clau han d’escollir un dels cinc panys per poder alliberar-la.
A La torre encantada, un jugador assumeix el rol del malvat mag Cuervonegro. Aquest poderós mag amaga la princesa dins d’una torre, mentre que els altres jugadors intentaran ajudar Robin, que està intentant salvar-la. Els jugadors de l’equip de Robin han de tancar els ulls i el jugador que és el mag malvat tria una carta de princesa i la col·loca dins la torre. Després amaga una de les cinc fitxes de claus sota una de les caselles. Quan el mag ha tapat totes les caselles, els altres jugadors poden obrir els ulls i comença la partida.
Encara que el mag sap on està amagada la clau, els altres jugadors tenen l’avantatge d’estar més a prop del lloc on pot estar. Els torns van en sentit de les agulles del rellotge i en cadascun els jugadors de l’equip de Robin tiren el dau de números mentre el mag llença el de símbols. El primer a moure’s serà el que indiqui el dibuix del dau de símbols, i l’altre es mourà immediatament després. El número blau indica quantes caselles es pot moure el mag, mentre que el número vermell ens diu quantes caselles es pot moure Robin.
Perquè els jugadors de l’equip de Robin puguin guanyar, han de trobar la fitxa amb la clau (només poden mirar les fitxes si hi arriben amb el número que surt al dau, el número exacte). Després, hauran d’escollir un dels cinc panys. Si introduint la clau al pany surt la princesa, han guanyat la partida. Si no, tornen a tancar els ulls i el mag col·loca una de les altres 4 fitxes restants de la clau en una altra casella. Si el mag arriba a la casella on hi ha la fitxa de la clau, retira aquesta fitxa i en col·loca una altra, mentre els altres jugadors tenen els ulls tapats. L’equip de Robin tenen 5 intents per poder trobar la fitxa de la clau i tastar els panys. Si aconsegueixen salvar la princesa, guanya l’equip de Robin, i si no, la princesa queda tancada i guanya el mag. Són partides curtes en què els jugadors poden anar canviant per jugar a l’equip de Robin o sent el malvat mag.
Diverteix-te a La torre encantada adoptant el paper del mag malvat o intentant salvar la princesa, en un joc que va més enllà de memory qualsevol. Amb mecàniques senzilles d´explicar i arts màgiques, gaudeix d´aquest joc infantil amb nens a partir dels 5 anys.
TEN
TEN és un joc de Molly Johnson, Shawn Stankewich i Robert Molvin en què poden participar entre 1 i 5 persones, a partir de 12 anys, en partides que duren entre 20 i 30 minuts. L’objectiu de TEN és sumar el nombre més gran de punts creant la seqüència de nombres consecutius més llarga en diferents files de color.
Aprendre les regles no us portarà més de 10 minuts, per això TEN és un títol ideal per jugar tant amb la família com amb els amics. Al llarg de la partida, els jugadors temptaran la sort i participaran en subhastes per aconseguir les cartes que més els interessin per completar les seqüències de números a les files de color.
Per començar la partida, ajusteu la quantitat de cartes al nombre de jugadors, repartiu 5 fitxes de divisa per a cada participant i trieu el jugador inicial. En sentit horari, cada jugador utilitza el seu torn robant cartes del mall central. Mentre vagin sortint cartes numèriques o cartes de divisa, aquestes es despleguen al centre de la taula. Tot i això, si apareix una carta de comodí el torn s’interromp i comença una subhasta entre tots els jugadors. Qui aposti més fitxes, es quedarà amb la carta de comodí.
Si no apareix cap comodí, els jugadors poden anar robant tantes cartes com vulguin fins que o bé decideixin parar (per emportar-se o totes les cartes numèriques o totes les cartes de divisa com a recompensa) o bé provoquin una fallida. La fallida es produeix quan la suma de les cartes numèriques o bé la suma de les cartes de divisa que es mostren desplegades sobre la taula supera el valor de 10. Fins on estàs disposat a temptar la sort per aconseguir la carta que et fa falta?
En cas de provocar una fallida, el jugador rep una fitxa de fallida, que equival a tres monedes, mentre que la resta de jugadors es reparteixen les fitxes de divisa que s’han desplegat sobre la taula. Si el jugador completa el seu torn sense provocar una fallida (ja sigui perquè ha passat una subhasta o perquè ha decidit prendre cartes) el jugador pot, opcionalment, comprar una carta del mercat comú (on es van apilant les cartes que surten de la baralla i que no són reclamades per la resta de jugadors). Gasta les teves monedes i les cartes que no vulguis (que afegeixen un +1 a les teves fitxes) per comprar al mercat.
Els torns es van succeint fins que s’esgoten les cartes del mall central i es juga una última ronda per comprar cartes al mercat. El peix ja està venut! El jugador que hagi aconseguit més seqüències de cartes numèriques a diferents files de color s’alça amb la victòria.
Al reglament trobareu variants per adaptar la dificultat i també el desafiament per jugar en solitari. TEN ofereix versatilitat i hores de diversió per jugar amb tota mena de públics. Qui s’arriscarà més per aconseguir la millor carta? Fins on estàs disposat a apostar per evitar que els teus contrincants aconsegueixin les millors cartes? Compta fins a deu i, sobretot, no t’hi passis!
EDAT: + 10ANYS
JUGADORS:1-5
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE: 15 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR: 5 MINUTS
TECNOLOGIA-ALERTA MAXIMA(Exp.Star Realms)
Star Realms Alerta Maxima: Tecnologia és una Expansió per al Joc de Cartes "Star Realms" en el qual podràs trobar 12 noves i potents Cartes. En aquest Sobre de Tecnologia podràs trobar Habilitats noves que es poden activar a cada torn. Fes que cada Carta mereixi la pena!
Amb el Quadrant a la vora de la Guerra, el teu Regne Estel·lar és a Alerta Màxima!. Per sobreviure al Conflicte que s’acosta, necessitaràs forjar noves Aliances amb destacats Herois, investigar nova Tecnologia, i desenvolupar poderoses Naus i Bases. Amb els Sobres de Star Realms: Alerta Màxima afegiràs noves Cartes que donaran una nova dimensió a les teves partides.
Nota: aquesta Expansió és totalment compatible amb el Joc Base i amb qualsevol de les altres Expansions.
INVASION-ALERTA MAXIMA(Exp.Star Realms)
Star realms Alerta Maxima: Invasió és una Expansió per al Joc de Cartes "Star Realms" en el qual podràs trobar 12 noves i potents Cartes. Dins aquest Sobre d’Invasió trobareu noves Naus i Bases, així com Habilitats de doble Aliat. Fes que cada Carta mereixi la pena!
Amb el Quadrant a la vora de la Guerra, el teu Regne Estel·lar és a Alerta Màxima!. Per sobreviure al Conflicte que s’acosta, necessitaràs forjar noves Aliances amb destacats Herois, investigar nova Tecnologia, i desenvolupar poderoses Naus i Bases. Amb els Sobres de Star Realms: Alerta Màxima afegiràs noves Cartes que donaran una nova dimensió a les teves partides.
Nota: aquesta Expansió és totalment compatible amb el Joc Base i amb qualsevol de les altres Expansions.
HEROES-ALERTA MAXIMA(Exp.Star Realms)
Star Realms Alerta Maxima: Herois és una Expansió per al Joc de Cartes "Star Realms" en el qual podràs trobar 12 noves i potents Cartes. Nous Herois aptes per lluitar en qualsevol Facció sumaran poderoses Habilitats al teu Bàndol. Fes que cada Carta mereixi la pena!
Els 12 nous Herois són: Supervisor Tung, Biocapità Kalle, Bioguerrera Storm, Biodroide Otto, Biotructe Freeman, Sacerdot de Dades Kaufman, Doctor Clark, Almirall Suprema Shaner, Directora del Pacte Scott, Exploradora del Pacte Sheldon, Estratega Thompson i.
Amb el Quadrant a la vora de la Guerra, el teu Regne Estel·lar és a Alerta Màxima!. Per sobreviure al Conflicte que s’acosta, necessitaràs forjar noves Aliances amb destacats Herois, investigar nova Tecnologia, i desenvolupar poderoses Naus i Bases. Amb els Sobres de Star Realms: Alerta Màxima afegiràs noves Cartes que donaran una nova dimensió a les teves partides.
Nota: aquesta Expansió és totalment compatible amb el Joc Base i amb qualsevol de les altres Expansions.
EMBARGO-ALERTA MAXIMA(Exp.Star Realms)
Star Realms Alerta Maxima: Embargament és una Expansió per al Joc de Cartes "Star Realms" en el qual podràs trobar 12 noves i potents Cartes. El Sobre d’Embargament inclou Cartes de Naus i Bases, però en aquest cas de menor cost per cada Carta de la mateixa Facció que es tingui en joc. Fes que cada Carta mereixi la pena!
Amb el Quadrant a la vora de la Guerra, el teu Regne Estel·lar és a Alerta Màxima!. Per sobreviure al Conflicte que s’acosta, necessitaràs forjar noves Aliances amb destacats Herois, investigar nova Tecnologia, i desenvolupar poderoses Naus i Bases. Amb els Sobres de Star Realms: Alerta Màxima afegiràs noves Cartes que donaran una nova dimensió a les teves partides.
Nota: aquesta Expansió és totalment compatible amb el Joc Base i amb qualsevol de les altres Expansions.
SENDA DE LUZ Y SOMBRA
Agafa les regnes de la teva nació, envia les tropes a la batalla, unifica les províncies i els antics regnes i restaura la glòria que brillava en el passat. Les teves decisions expliquen: Seràs un líder carismàtic i misericordiós? O preferiràs ser cruel i temut? Senda de llum i ombra és un joc de construcció d’imperis dissenyat per Travis R. Chance, Nick Little i Jonathan Gilmour, amb il·lustracions de Beth Sobel. Permet partides de 2 a 4 jugadors a partir de 14 anys d’uns 90 minuts de durada.
El tauler central mostra un gran mapa dividit en 12 províncies, que els jugadors podran conquerir. Cada província pertany a un dels 4 regnes, basant-se en el seu tipus de terreny: al bosc tenen el seu estatge les nacions forestals; als turons, l’imperi dels clans de Muntanya; a les planes resideixen els ciutadans de la vall sagrada i els rius estan controlats per la sobirania fluvial. A més dels súbdits de cada regne, trobem 5 faccions que ens permetran millorar la nostra mà de cartes: els Comuns, els Assenyalats, les Hordes de Zurd, els Senyors Gremials Halax i els Numerai. Cadascuna d’aquestes faccions està especialitzada en aspectes concrets, com ara el combat o la construcció, i servirà per enfocar l’estratègia que volem prendre durant la partida. A través de mecàniques de construcció de malls, control d’àrees i majories i gestió de mà, els jugadors han d’acumular més influència que els seus rivals si volen guanyar la partida.
Senda de llum i ombra es desenvolupa al llarg de 3 fases (o anys, al joc), cadascuna de les quals té 4 rondes. Al final de cada fase, els jugadors puntuen influència per l’estat de la nació. Als seus torns, els jugadors podran moure el seu líder a través del mapa i fer un gran nombre d’accions. La gran quantitat de cartes i opcions de millora que ens brinda el joc faran que mai dues partides siguin iguals!
Les cartes de la nostra mà representen la diversitat de gent de la nostra nació, tant dels diferents regnes com de les diferents faccions. Amb els seus valors de combat, defensa i treball, podrem lluitar, assolir nous aliats o millorar estructures, que desbloquegen poders útils al llarg de la partida. Tot i això, exercir el lideratge comporta prendre decisions difícils. Segons com tractem la nostra població guanyarem punts de pietat o crueltat, cosa que s’anirà reflectint en un marcador de moralitat. En funció del nostre alineament, podrem desbloquejar noves capacitats que poden ser determinants al llarg de la partida.
Tota acció té conseqüències en Senda de llum i ombra, no només a la nostra mà de cartes. Si els jugadors conquisten províncies és molt possible que durant el combat causin danys a les estructures i que el seu valor en punts dinfluència cada vegada sigui menor. Caldrà pensar molt bé si val la pena portar els nostres soldats al camp de batalla per plantar l’estendard sobre un munt de runes i cendra.
Desenvolupa poderoses tecnologies, forja aliances profitoses i assetja les fortaleses rivals per alçar-te amb la major influència del tauler. Senda de llum i ombra no pot faltar a les prestatgeries dels amants dels jocs de civilitzacions. Tots aquells que busquen un bon repte i gaudeixin en tenir un munt d’eleccions al vostre abast per planejar i dur a terme diferents estratègies el trobareu en aquest títol. Expandeix la teva influència i alça’t amb la victòria!
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 90 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS
AUTOR: Travis R. Chance, Jonathan Gilmour, Nick Little (I)
SOLSTICIO(Exp.Senda Luz y Sombra)
Després d’anys de guerra, la lluita pel tron ??s’ha estès més enllà dels mars. A les costes llunyanes, entre temples ancestrals, esperen artefactes d’enorme poder, custodiats per una raça que camina entre la llum i l’ombra. Solstici és una expansió per a Senda de llum i ombra que amplia el contingut del joc base i li afegeix diversos mòduls nous. Dissenyat per Travis R. Chance i Nick Little i il·lustrat per Naomi Robinson, permet partides de 2 a 4 jugadors, a partir de 14 anys, d’uns 90 minuts de durada.
La caixa de Solstici ve fins a dalt! Entre els nous components que incorpora aquesta expansió trobem un minitauler amb les noves províncies del regne de les Trastierras, 4 extensions de panells de jugador, 187 noves cartes (incloent-hi les noves cartes de títol, les cartes de la manera solitària, les cartes de relíquia i les diferents cartes de facció), 24 fitxes de megàlit i les regles per a la manera solitària.
A Solsticio els jugadors tindran la possibilitat de viatjar per mar fins a les Trasterres, el regne dels Viratis, una nova facció que els incentivarà a apartar-se del seu camí moral. Els jugadors podran explorar aquestes noves terres a la recerca de ruïnes megalítiques on esperen relíquies que atorguen poders únics.
Els Viratis són únics en diversos aspectes. Per començar, introdueixen una nova mecànica, el dubte. Quan un jugador pateixi qualsevol quantitat de dubte, haurà de reduir en aquesta mateixa quantitat el nivell actual a l’indicador de Moralitat. Per exemple, si un jugador és Piadós, patir 3 punts de dubte significarà guanyar punts 3 de Crueltat, mentre que si és Cruel significarà el contrari, és a dir, guanyar 3 punts de Pietat.
Els Viratis també milloren les seves cartes de manera diferent de les altres faccions. Igual que passa amb les cartes dels Numerai, es pot fer servir qualsevol combinació de Treball i Força per millorar-les. A més, els Viratis estan dividits en dues tribus, els Njorv i els Anthyzum. Per acabar, en millorar qualsevol carta Viratis d’un mall de regne tens l’opció d’escollir una de dues possibles cartes millorades. Això permet als Viratis tenir més disponibilitat i versatilitat de cartes que les altres faccions.
Una de les principals novetats que incorpora aquesta expansió, a més de les noves províncies, les relíquies i la facció dels Viriatis, són les cartes de títol, que faran que cada jugador comenci la partida de manera asimètrica. Aquestes cartes, repartides a l’atzar i en secret, tenen dos costats que corresponen a cadascun dels alineaments. Així, a més dels beneficis que atorgui aquesta carta, els jugadors ja començaran a moure el seu indicador de Moralitat cap al costat Piadoso o el costat Cruel des de l’inici de la partida.
A Senda de llum i ombra els jugadors competeixen per construir l’imperi més pròsper, desenvolupant tecnologies, forjant aliances, conquerint províncies i regnes o millorant les seves cartes de població. Tot plegat mentre van definint la seva moralitat a través de les seves accions. Amb aquesta expansió, les possibilitats estratègiques es multipliquen en posar a l’abast dels jugadors més cartes, més territoris i una facció nova. A més, incorpora una manera de joc en solitari en què un únic jugador haurà de fer front a una horda d’invasors llunyans.
Solstici no pot faltar a les ludoteques dels amants dels jocs de civilitzacions. Un repte per als més saberuts que augura desenes de partides molt disputades. Aconseguiràs portar la teva nació al capdamunt prenent les millors decisions?
PORTALES GENERADORES Y SANTUARIO DE LOS DIOSES(SWORD & SORCERY)
Sword & Sorcery. Cròniques Antigues: Portals Generadors i Santuaris dels Déus
Aquesta expansió per al joc de taula Sword and Sorcery t’ofereix la possibilitat d’introduir a les teves partides unes increïbles miniatures de portals i santuaris amb què poder portar les teves partides a un altre nivell.
EDAT: + 12 ANYS
JUGADORS: 1-5
DURADA DE LA PARTIDA: 60 MINUTS
MASCOTAS CAOTICAS(Sword & Sorcery)
MASCOTAS LEGALES(Sword & Sorcery)
CRONICAS ANTIGUAS(Sword & Sorcery)
Tornen les aventures de fantasia èpica… En caixa gran! Crónicas Antiguas és una nova aventura de Sword & Sorcery, independent però compatible amb la seva predecessora, Almas Immortals. Aquest dungeon crawler cooperatiu dissenyat per Simone Romano i Nunzio Surace es pot gaudir en solitari o amb grups de fins a 5 herois, a partir de 12 anys, que s’enfrontaran a les hordes fosques en una campanya amb múltiples escenaris o aventures soltes.
Tant els veterans com els que descobreixin Sword & Sorcery per primera vegada gaudiran igual d’una de les millors sagues de masmorres mai publicades. Tal com passava a Almas Immortals, a Crónicas Antiguas els jugadors encarnaran llegendaris herois del passat que tornen del seu descans etern per enfrontar-se una vegada més a la foscor. En aquesta ocasió, el seu objectiu serà destruir les deïtats corruptes disperses per l’Infrareí, un món sense estrelles sota un sostre de pedra, ple de ruïnes perilloses, coves sinistres i ciutats exòtiques.
La caixa inclou 30 figures, 280 cartes, 20 peces de mapa a doble cara i múltiples aventures amb gran quantitat de decisions per prendre i desenllaços alternatius que prometen moltes hores de diversió. Els cinc nous herois que podran controlar els jugadors són Jeanne, una sacerdotessa guerrera que es pot convertir en venjadora o inquisidora; l’elfa Artemis, que pot ser exploradora o caçadora; Robin, alquimista o lladre; el nan Thorgren, gladiador o stonerager; i Xantares, elfa mística que es pot convertir en il·lusionista o maga salvatge. Depenent de la naturalesa que elegeixin els jugadors (ordre, neutral o caos) els seus personatges s’especialitzaran en una classe o una altra.
Els herois hauran de fer front a noves amenaces, ja que criatures mai vistes fins ara aguaiten en la foscor dels mons de Sword & Sorcery. Terribles aranyes, minotaures o serps enormes, entre d’altres, posaran a prova el valor i la determinació dels aventurers. Gràcies al sistema de control d’accions dels enemics, que funciona mitjançant cartes, cap jugador no haurà d’assumir el paper de director de joc.
Al llarg de la partida, viureu arriscats combats, explorareu escenaris únics i tindreu trobades inesperades. De vosaltres depèn quin camí prendre, quines portes obrir i en quins cofres rebuscar. Però afanyeu-vos, doncs cada aventura té un nombre màxim de torns, representat pel mall d’esdeveniments, en els quals haureu de completar un determinat objectiu inicial.
Cròniques antigues és una caixa independent però totalment compatible amb Ànimes immortals i les seves expansions. Això significa que, en cas de tenir totes dues, es poden combinar herois, enemics, objectes o fins i tot peces de mapa de les dues versions per crear aventures úniques, totalment personalitzades.
Ja sigui en solitari o al costat d’un grup, Crónicas Antiguas us farà viure aventures èpiques d’espasa i bruixeria en un ambient totalment immersiu. Treu l’heroi que portes a dins i derrota una vegada més la foscor que amenaça el món.
EDAT:+ 12 ANYS
JUGADORS: 1-5
DURADA DE LA PARTIDA: 60 MINUTS
CRONICAS ANTIGUAS-FORMAS FANTASMALES Y HEROES (Sword & Sorcery)
Autor: Simone Romano, Nunzio Surace
Tipo: Expertos
Edad: 12 +
Nº Jugadores: 1-5
Tiempo de partida: 75 min.
SEKIGAHARA
Sekigahara és un wargame dissenyat per Matt Calkins i il·lustrat per Rodger B. MacGowan i Mark Mahaffey. Pensat per a dos jugadors, a partir de 14 anys, les partides duren unes tres hores. Guardonat amb el premi Golden Geek al millor wargame de 2012, Sekigahara és un joc ambientat a la gran batalla que van disputar els exèrcits d’Ishida i Tokugawa l’any 1600, el resultat del qual va donar pas a la unificació definitiva del Japó i al període Edo, de més de 250 anys de pau.
Després de dècades de guerres i combats entre clans, un senyor s’alça per sobre de la resta per reclamar el govern de tot el Japó: Tokugawa Ieyasu. L’enfrontament més decisiu per completar la seva conquesta es durà a terme a la plana de Sekigahara, a mig camí d’Edo (Tòquio) i Kyoto. En aquest wargame els jugadors recreen la batalla, que es va allargar 7 setmanes, al llarg de 7 torns. Però per conquistar el Japó els jugadors requeriran molt més que un exèrcit; necessitaran per damunt de tot que els seus aliats els siguin fidels en combat. Per això, hauran de cultivar la lleialtat dels seus generals i minvar la voluntat dels seus enemics.
Per començar a jugar, trieu qui controlarà les tropes de Tokugawa (els blocs negres) i qui les d’Ishida (blocs daurats). Els adhesius dels blocs mostren diferents símbols, com el mon del clan al qual pertanyen, el tipus d’unitat o si es tracta d’un líder amb un estendard de valor variable. Per guanyar, un jugador ha de sumar més punts de victòria que el seu oponent o eliminar el líder enemic. En cas d’empat, la Ishida es proclama vencedor!
A diferència d’altres wargames, els combats de Sekigahara no es resolen amb tiratges de daus sinó a través de l’ús de cartes, que serveixen per desplegar blocs i avaluar la lleialtat de les tropes. Si un jugador no és capaç de demostrar que compta amb la plena confiança dels seus generals, els blocs poden canviar de bàndol en plena batalla!
Al llarg de la campanya es poden produir batalles a camp obert, setges en castells, retirades o arrasaments que poden fer decantar la balança de la victòria cap a un costat o altre. Fes servir els atacs especials de cavalleria i de les unitats de tiradors per aconseguir més impactes i administra amb saviesa les capacitats dels teus generals aliats més poderosos.
Ideal per a jugadors avançats, enamorats de l’estratègia i aficionats a la història japonesa, Sekigahara convida els participants a recrear o reescriure el combat que va forjar el Japó modern. Administra amb saviesa les forces dels teus aliats i aixeca’t com a senyor suprem del país del sol naixent!
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS:2
DURADA DE LA PARTIDA: 120 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR: 30 MINUTS
SANCTUM
T’imagines viure tota l’emoció d’un hack and slash en un joc de taula? Benvingut a Sanctum, el RPG de tauler inspirat en Diable en què tu i un grup d’herois s’hauran d’obrir camins entre les hordes de criatures i sortejar perills de tota mena fins enfrontar-se a el Senyor dels Dimonis. Molts ho intentaran, però només un es portarà la glòria. Seràs tu qui tornarà el seu esplendor a la ciutat de Sanctum?
Sanctum és un joc d’estratègia competitiu inspirat en els videojocs RPG hack-and-slash. Cada jugador controla un dels quatre personatges únics mentre viatgen a el cor de la ciutat caiguda de Sanctum, acumulant les seves habilitats i arsenals en el camí per preparar-se per la lluita final contra el Senyor Dimoni.
Diversos jugadors poden sobreviure a la baralla, però només un pot reclamar la glòria de purificar Sanctum.
La jugabilitat és enèrgica, amb la possibilitat de torns superposats. Els quatre personatges tenen conjunts d’habilitats únics, i pujaràs de nivell ràpidament, donant-te oportunitats freqüents per triar noves habilitats. Cada decisió compte.
Encara que el joc és competitiu, l’objectiu és destruir a el Senyor Dimoni, no l’un a l’altre. Llavors, la interacció de l’jugador és una carrera en lloc d’una baralla: qui està més lluny en el tauler? Qui podrà triar primer quan s’activi un esborrany d’equip? Qui obtindrà el benefici d’arribar primer a el Senyor Dimoni? Qui arribarà a aquest grup de dimonis blaus que tots volen? Qui desbloquejarà aquest assoliment i reclamarà la bonificació?
EDAT: + 12 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA de la partida: 120 MINUTS
SAGRADA EXPANSIO 5-6 JUGADORS
Amplia les teves partides de Sagrada fins a un màxim de 6 jugadors amb aquesta expansió, la qual t’aporta, a més, noves targetes, noves eines i taulers de joc individuals.
ROLL FOR THE GALAXY
Roll for the Galaxy és un joc de daus de construcció dimperis espacials. Els seus daus representen la seva població, a qui dirigeix per desenvolupar noves tecnologies, establir mons i enviar béns. El jugador que maneja millor els seus treballadors i construeix l’imperi més pròsper guanya!
Aquesta versió a daus de Race for the Galaxy porta els jugadors en un nou viatge a través del Galaxy, però amb la sensació del joc original.
EDAT: + 13 ANYS
JUGADORS: 2-5
DURADA DE LA PARTIDA: 45 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC:5 cubilets
5 marcadors de crèdit
5 taulers de jugador
5 pantalles de jugador
5 tires de fase
9 llosetes de facció
9 planetes inicials
111 daus personalitzats
55 llosetes de joc (doble cara)
1 bossa de feltre
33 comptadors de punts de victòria
5 llosetes de fase
1 reglament
LAS AVENTURAS DE ROBIN HOOD
Les aventures de Robin Hood és un joc de Michael Menzel, cèlebre autor de Les llegendes d’Andor, en què poden participar entre 1 i 4 persones en 9 sessions de joc d’uns 60 minuts de durada. A mig camí entre els clàssics llibres de la sèrie "tria la teva aventura", un joc de rol i un format legacy (però sense destruir o gastar els components), Les aventures de Robin Hood és una experiència cooperativa sense manual de regles que va evolucionant segons les decisions que prenen els jugadors. Aquest joc va ser finalista a millor joc de 2021 als premis Spiel des Jahres, els guardons més prestigiosos del sector a Alemanya.
L’aventura comença tan aviat com desplegueu el tauler! El joc es desenvolupa sobre un gran mapa de Nottingham i Sherwood, cobert amb panells numerats que es poden voltejar. En comptes de manual de regles, disposeu d’un llibre de tapa dura amb nou capítols que us donarà les pautes bàsiques per començar. Col·loqueu les figures dels vostres personatges (Robin Hood, Little Jhon, Marian i Will Scarlet) al mapa i intenteu superar el repte que us proposa la història.
Ambientat a l’Anglaterra de 1193, Les aventures de Robin Hood és un joc totalment immersiu que agradarà tant als joves com als adults que gaudeixen amb una bona història. Us alçareu contra la tirania que imposen el príncep Joan i el xèrif de Nottingham? De les vostres accions dependrà l’evolució del tauler i el desenllaç de la història. Prepareu els arcs, guerrers!
EDAT: + 10 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 60 ,IMUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS
RED CATHEDRAL
CONTRACTORS(Exp.Red Cathedral)
La construcció de la Catedral Roja requereix els millors especialistes en aquesta expansió.
A Contractors essencialment comptem amb 10 gremis nous que combinarem amb els que utilitzàvem en el joc bàsic, a més de 6 cartes de pla addicionals i una nova carta per a la manera solitària. Molts d’aquests gremis incorporen el mòdul Contractistes, que, entre altres coses, afegeix un nou tauler al joc amb un mapa on figuren les principals ciutats de Rússia al qual enviarem els nostres contractistes perquè sumin el talent dels millors especialistes i artesans del país a la construcció de la catedral.
ÉS UNA EXPANSIÓ
EDAT: + 10 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA DE LA PARTIDA: 120 MINUTS
REGICIDE
Regicide és un joc de cartes cooperatiu dissenyat per Paul Abrahams, Luke Badger i Andy Richdale i il·lustrat per Sketchgoblin. Poden participar-hi fins a 4 jugadors, a partir de 10 anys, en partides d’uns 20 minuts de durada. L’objectiu que ens proposa Regicide és unir forces per derrotar 12 poderosos enemics.
Una corrupció sinistra s’ha expandit pels quatre regnes, enfosquint el cor dels antany estimats reis, reines i cortesans. Com a braus aventurers, haureu de cooperar per purgar la seva foscor i que la vida torni a brollar una vegada més. Per aconseguir-ho, els jugadors faran servir les seves cartes, inspirades en la baralla francesa, per atacar i defensar-se. Preparats per assaltar el castell, aventurers?
Trigareu molt poc temps a llegir les regles ia començar a jugar. Per preparar la partida, separeu els reis (marcats amb la lletra K, pel seu inicial en anglès), barregeu-los i apileu-los a taula. A continuació, repetiu l’operació amb les reines (marcades amb la lletra Q) i els cortesans o jacks (marcats amb la lletra J) i poseu-los a sobre. Aquest serà el mall de castell, que inclou els 12 enemics a batre. Barregeu la resta de cartes, que inclouen totes les numerades del 2 al 10, els quatre asos, que representen animals que us ajudaran al llarg de la partida, i els comodins (que varien entre 0, 1 i 2 segons el nombre de jugadors que sigueu) per formar el mall de taverna. Repartiu cartes d’aquest darrer mall entre els jugadors (ajusteu la quantitat al nombre de participants), doneu la volta a la primera carta del mall de castell i… Que comenci l’assalt!
A cada torn, els jugadors hauran de seguir 4 senzills passos. En primer lloc, el jugador actiu haurà de decidir si juga una carta de la mà o si passa; si opta per passar, salta directament a l’últim pas, que consisteix a defensar-se de l’atac enemic. Si juga una carta, es considera que ataca usant el valor numèric del naip. El segon pas consisteix a aplicar el poder de la carta, cosa que ve determinada pel pal. Així, els cors permeten reciclar cartes descartades; els diamants, robar cartes del mall de taverna; els trèvols dobleguen el mal d’atac i les piques proporcionen defensa. El tercer pas consisteix a atacar, aplicant el dany que ens indica el valor numèric i usant el poder corresponent. Però compte! Els enemics seran immunes als poders del pal que representen… No tot seria tan fàcil! Finalment, l’últim pas és defensar-se de l’atac enemic. Per evitar el mal, els jugadors han de descartar cartes.
Gestionar bé la mà de cartes és vital per assolir la victòria a Regicide! Però els aventurers també tindran ajuda. Al llarg de la partida podreu emprar poderosos combos, en què tots els jugadors tiren la mateixa carta simultàniament sempre que el valor combinat no sumi més de deu. A més, tindreu l’ajuda d’animals, que sumaran els poders dels pals que representen qualsevol altra carta, i dels comodins, que anul·len la immunitat dels enemics. Disposareu també de l’ajuda dels reis vençuts, que se sumaran a les vostres files un cop purgada la foscor que els ennuvolava el judici.
A les partides de Regicide la companyonia és vital, ja que si un dels aventurers es queda sense cartes i no es pot defensar d’un atac, el joc acaba automàticament en derrota. Planegeu les millors estratègies en torns ràpids i frenètics que faran les delícies de rolers, grups d’amics i famílies disposades a passar una bona estona. També disposa de manera solitària, per si vols emprendre el camí del guerrer sense companyia. Blandiu la vostra espasa o alceu el bàcul per desafiar la foscor als castells dels quatre regnes. El rei ha mort, visqui el rei!
EDAT:+ 10 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA DE LA PARTIDA: 15MINUTS
AUTOR:Paul Abrahams, Luke Badger, Andy Richdale
RATZZIA
NOMINAT MILLOR JOC DE DAUS DE L’ANY 2020 PER UK GAMES EXPO
Ratzzia és un joc per a dos cinc jugadors. Els daus representen els ratolins de la família de cada jugador. Cada vegada que tiren els daus, han d’organitzar els resultats en el tauler per obtenir la major quantitat de menjar possible.
Cada jugador té el seu propi conjunt de daus de colors. En el seu torn, llencen els daus i trien col·locar-los en els espais corresponents al tauler. Els daus representen ratolins que grimpen un sobre l’altre per obtenir el menjar de la lleixa superior.
Les recompenses poden ser deliciosos menjars o accions que l’ajuden a emmagatzemar o robar aliments. Després de recol·lectar una mica de menjar, s’ha d’emmagatzemar, en cas contrari, els altres jugadors el poden robar! Quan un jugador obté 25 punts de menjar, guanya el joc i sobreviu a l’hivern!
EDAT: 8 anys
JUGADORS: 2-5
DURADA: 30 minuts
POLIS
Benvinguts a el segle V a.C., a l’esplendor de les Polis, ciutats-estat de l’món grec que van conformar el centre cultural de la civilització durant el seu temps.
Cultura i sang, glòria i destrucció, conviuen en aquest apassionant i únic període històric, en el qual l’ambició d’Atenes i Esparta va fer que les dues Polis es disputaran l’hegemonia.
Prèviament a aquesta confrontació, les Polis gregues es van veure davant l’amenaça de sucumbir sota el poder persa en les Guerres Mèdiques i a perdre tota la identitat i autonomia. Fer front a una possible desaparició va fer que sorgís un fort sentiment panhelénico en nombroses Polis que es van agrupar sota el comandament de les dues principals, Atenes i Esparta, i amb la fèrria convicció de lluitar per la supervivència van ser capaços de rebutjar a tan poderós enemic.
No obstant això, després de la victòria, tots dos poders, amb visions enfrontades en el govern, l’exèrcit, l’economia … i en múltiples aspectes d’entendre la societat i fins i tot la vida, van començar a recelar de el creixent poder que acumulava la Polis contrària, provocant una escalada expansionista i militar que acabaria amb l’enfrontament entre totes dues.
En aquest període denominat clàssic florir la cultura, les arts i el pensament, sobretot a Atenes de la mà de Pèricles, però també, de manera intermitent, les dues polis més poderoses, les ara antagòniques Atenes i Esparta, es van enfrontar per l’hegemonia grega fins a la destrucció mútua que va suposar la Segona Guerra de l’Peloponès, que encara que va acabar amb la rendició atenesa, suposaria el debilitament definitiu de les dues potències.
Cada jugador es posarà en el paper d’Atenes o Esparta, expandint el poder d’ambdues, aconseguint que altres polis s’uneixin a la teva causa per mitjà de la diplomàcia o per la força, administrant la teva creixent lliga de polis de manera raonable, sabent quan expandir sense esgotar els recursos, comerciant per aconseguir l’escàs blat, lluitant contra els exèrcits enemics quan ho creguis convenient i guanyant prestigi amb les teves accions. Diverteix!
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 2
DURADA de la partida: 60-120 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC: 1 Tauler, 2 Taulers personals, 2 Fulles d’ajuda, 66 Cartes de joc, 14 fitxes de projecte, 158 Peces de fusta, 1 Donat de 4 cares i reglament.
POCIMAS Y BREBAJES
En Pócimas i Brebajes, els jugadors són xarlatans, o curanderos, que fan els seus propis beuratges miraculosos que prometen ser la cura per tot malestar que un pugui tenir. Però com fan les pocions cada un és un secret, afegint ingredients un per un. No obstant això, cal anar amb compte amb els ingredients agregats, ja que això podria espatllar tota la barreja i explotar.
En Pócimas i Brebajes, cada jugador té la seva pròpia borsa de fitxes d’ingredients. Durant cada ronda, simultàniament treuen fitxes i les s’agreguen a la seva caldera. Com més gran sigui el valor nominal en la fitxa, més lluny es col·locarà en el patró de remolí. Porta la teva sort tan lluny com puguis, però si agregues massa bombes de cirera, la teva olla explota!
A la fi de cada ronda, els jugadors guanyen punts de victòria i també monedes per gastar en nous ingredients per afegir a les seves bosses. Però els jugadors amb pots explotats han de triar punts o monedes, no tots dos! El jugador amb més punts de victòria a la fi de les nou rondes guanya el joc.
EDAT: +10 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA de la partida: 45 MINUTS
LOST CITIES-EXPLORADORES
PLANET B
La nostra llar a la Terra és un record llunyà i els patiments per establir les primeres colònies ja comencen a quedar enrere. Arribem a aquest nou planeta, ric en recursos, amb la idea de crear un món millor, una segona oportunitat… Però la nostra naturalesa cobdiciosa pesa més que les bones intencions. Pels que manem, el més important és el poder i els diners. Així que per guanyar a Planet B, aconsegueix la fortuna més gran possible sense gaires escrúpols!
A Planet B, els jugadors assumiran el rol de governants corruptes que gestionen la riquesa d’un nou món, llar de la humanitat. Amb l’objectiu de sumar la màxima riquesa possible, els jugadors faran tractes poc ètics amb corporacions i empreses que els reportaran beneficis, subornaran a la premsa, construiran edificis on situaran treballadors i competiran en una dura carrera electoral per erigir-se en president.
Com a bon polític, saps que hauràs de buscar el favor de grans conglomerats si vols fer carrera. Per això, la primera acció al teu torn serà fer un tracte amb un grup empresarial i depenent de l’empresa escollida, podràs dur a terme unes accions o unes altres. Entre les accions que et permetran fer hi ha la producció de recursos (que et permetran obtenir plàstic, iridi, aigua, plantes, hidrogen, xips o carn); construir edificis amb cartes de la mà (més tard aquests edificis et permetran fer accions extra); col·locar un treballador (humà o robot) en una de les teves cartes per dur a terme una acció i avançar en un marcador d’alguna de les tres faccions (capitalistes, futuristes i tradicionalistes) que et donaran beneficis exclusius.
A més de les accions, els jugadors desencadenaran certes accions, com ara les notícies, que poden provocar que l’opinió pública et vegi com un governant immoral. Això tindrà conseqüències quan es desencadenen les eleccions per triar un nou president i la resta dels càrrecs electes. Cada oficina té uns beneficis associats, però els de la presidència en són els millors. Les teves decisions afectaran la resta dels jugadors!
Per molt avariciós que siguis, al llarg de la partida, les teves accions tindran impacte en l’estat d’ànim de la gent i això pot tenir efectes negatius. L’equilibri és la clau! Al final de la partida, però, ja no caldrà anar amb escrúpols: vendràs tots els teus recursos i guanyaràs diners que es convertiran en punts de victòria. Qui en tingui més, s’erigeix com a guanyador!
Planet B és un joc de gestió i col·locació de treballadors que encantarà els amants dels combos i la planificació d’accions. Amb una ambientació plena d’humor irònic, aquest títol ofereix un equilibri pel que fa a la dificultat que el fa accessible als jugadors que busquen un bon repte com als jugadors més esporàdics que vulguin avançar cap a jocs de gestió més complexes. Explora el teu costat més ambiciós i treu partit de Planet B!
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 90 MINUTS
AUTOR: Johannes Natterer
CATAN Piratas y exploradores expansion 5-6
Pirates a la vista!
Els components i regles incloses en aquesta ampliació et permetran incorporar dos jugadors més en les teves travesses pel mar.
Per jugar, es necessita el joc bàsic de Catan, l’ampliació de Catan per 5-6 jugadors i l’expansió Pirates
i exploradors.
PEQUEÑOS GRANDES PIRATAS
A l’abordatge, bucaners! Petits grans pirates és un joc d’aventures a alta mar dissenyat per Scott Almes. L’objectiu del joc és convertir-se en un llegendari capità pirata, sent el primer a aconseguir enterrar tres tresors pel mapa.
Al llarg de la partida, els jugadors formaran la seva tripulació i guiaran el seu temible vaixell pirata a través de mars i illes a la recerca de fama i fortuna. Al seu torn, saquejaran assentaments, vendran botí al mercat negre, abordaran vaixells o s’amagaran de la implacable armada reial.
El tauler de Petits grans pirates es prepara amb les 16 cartes de mapa, que un cop barrejades es col·loquen a l’atzar panxa enlaire formant una quadrícula de 4×4. Cada nova partida tindrà un mapa d´illes diferent! A sobre de cada carta es col·loca una fitxa de cerca, que atorgarà beneficis als pirates que les descobreixin. També es prepara el mercat, amb la cotització dels 4 recursos del joc: sucre, rom, cafè i pólvora. Com a bons pirates, s’espera que robeu tants béns com pugueu per després vendre’ls al mercat negre. L’or que obtindreu serà el que enterrareu per guanyar la partida.
Cada jugador tindrà una figura de vaixell, que mourà pel mapa, i dos taulers personals. En un es mostra el nivell de llegenda, que anirà augmentant a mesura que guanyis batalles o enfonsades vaixells mercants i millorarà la rapidesa de la teva nau i la potència dels seus canons. El segon tauler mostra la coberta, on treballa la tripulació, i el timó, on el capità dóna les ordres. Al seu torn, un jugador mourà el seu vaixell i realitzarà una de les accions que mostra el timó: saquejar, intercanviar, formar tripulació, buscar, atacar o amagar-se. No sempre estaran disponibles totes les accions i caldrà acudir a localitzacions específiques per fer segons què vulguem fer. Planificar bé els moviments pot ser clau per obtenir la victòria.
Amb tot. Molt de compte! La vida pirata és plena de perills. Si el teu vaixell topa amb una tempesta, és abordat per un altre jugador o és capturat per l’armada reial, serà sacsejat i una part o tota la tripulació haurà de reparar els desperfectes. Això vol dir que no podrà ajudar a fer altres accions. Una retirada a temps pot ser una victòria!
Petits grans pirates ofereix una bona dosi dentreteniment a labast de qualsevol tipus de grup de joc. Amb unes regles fàcils d’entendre i molt intuïtives no us costarà entendre les mecàniques i començar a jugar. Com és habitual a la família de petits grans jocs, trobem un munt de components en una caixa de mida reduïda, que a més compta amb una gran rejugabilitat gràcies al mall de cartes de tripulació i la preparació variable del mapa. Subjecta amb força el timó del teu vaixell pirata i viu una gran aventura per convertir-te en tota una llegenda dels set mars.
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA DE LA SORTIDA: 45-60 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR L’OBRA: 15 MINUTS
PEQUEÑOS GRANDES DINOSAURIOS
Els grans avenços científics van aconseguir la coexistència d’humans i dinosaures, donant lloc a una indústria més rendible: la creació de dinosaures! Agricultors han establert granges a gran escala a una remota illa tropical. Els dinosaures es crien en aquesta illa i es venen als millors postors per exhibir-los a parcs temàtics, tan impressionants com populars. Però criar aquests animals prehistòrics és un treball dur i perillós.
Little Big Dinosaurs és un joc de Scott Almes amb il·lustracions de Nikoletta Vaszi i Benjamin Shulman. Amb mecàniques de gestió de recursos i col·locació de treballadors, els jugadors competiran en 6 rondes per sumar tants punts de victòria com sigui possible, ja siguin de diferents espècies, complint contractes públics i privats. o investigant noves tecnologies.
Cada ronda té 7 fases, en què els jugadors recol·lecten recursos (plantes, carn o subministraments), assignen tasques als seus grangers i capatassos, organitzen el ranxo i alimenten i intenten aparellar els seus dinosaures. Els grangers i capatassos tenen a la seva disposició un gran nombre d’accions, com caçar dinosaures a la natura, aconseguir més recursos o tanques per a la granja, complir contractes o investigar. Tot i això, algunes accions són arriscades: Sortir a caçar animals prehistòrics és perillós i podria acabar amb un dels teus grangers ferit!
Una altra part important del joc és la gestió del ranxo, el qual està representat per una carta personal per a cada jugador on es col·locaran els dinosaures obtinguts al llarg del joc. Si no vols que els animals prehistòrics escapin, necessitaràs prou tanques. Així mateix, per assegurar-se que s’apareixen, ha d’agrupar dinosaures de la mateixa espècie al mateix recinte. Gràcies als dinosaures que tens al teu ranxo podràs completar contractes que et recompensaran amb punts de victòria. Finalment, gràcies a la investigació podràs obtenir cartes científiques i genètiques que et recompensaran amb habilitats especials i dinosaures únics.
Com és habitual a la família de jocs "Petits grans." del mateix autor, aquest títol inclou una gran quantitat de components en molt poc espai. A través de 75 peons de dinosaures (15 de 5 espècies diferents), peons i cascos de ranxers i diversos malls de cartes, Little Big Dinosaurs aconsegueix crear una experiència de joc molt entretinguda en què cada tipus de jugador trobarà una combinació per a les seves pròpies necessitats. Això també inclou els amants en mode solitari, ja que aquest títol conté un enginyós sistema d’IA administrat per un paquet de cartes d’acció que suposa un veritable desafiament.
Administrar eficientment els seus treballadors, lespai del ranxo i els recursos és clau per aconseguir la victòria. Pots deixar enrere els teus competidors i conduir el millor ranxo de dinosaures?
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA DE LA SORTIDA: 45 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR L’OBRA: 15 MINUTS
PEQUEÑAS GRANDES GALAXIAS
La flota interestel·lar espera les teves ordres. ¡Ha arribat el moment d’expandir-te per planetes inexplorats als confins de l’espai! Petites grans galàxies és un joc de Scott Almes amb il·lustracions de Bill Bricker i disseny de Benjamin Shulman. Per guanyar, els jugadors hauran de sumar punts de victòria evolucionant el seu imperi i colonitzant planetes.
Com és habitual a la saga de títols "Petits grans." de Scott Almes, trobarem un munt de components en una caixa de mida reduïda que asseguren moltes hores de diversió. Cada jugador disposa d’un tauler personal on porta el compte de les reserves d’energia, dels punts de cultura i del nivell del seu imperi. També serà la base de la seva flota estel·lar, des de la qual partiran les naus per conquerir nous mons. Aquests planetes inexplorats es troben al centre de la taula, en forma de cartes que es revelen del mall comú, i que es troben disponibles per explorar o colonitzar.
Al seu torn, els jugadors llençaran el nombre de daus que corresponguin segons el seu nivell d’imperi per determinar quines accions podran fer. Les sis accions disponibles (una per cada cara del dau) són: moure una nau, adquirir energia, adquirir cultura, impulsar la colonització a través de la diplomàcia, impulsar la colonització a través de l’economia i fer servir el poder especial d’una colònia o del tauler galàctic. Al llarg de la partida, els jugadors hauran de decidir si prioritzen colonitzar planetes i competir en una cursa amb els rivals, o bé si prefereixen fer servir els beneficis d’aquests planetes, prendre recursos i fer avançar el seu imperi. ¡No hi ha un sol camí cap a la victòria i qualsevol decisió pot ser clau! Cada jugador tindrà a més una carta de missió secreta i en cas de complir els requisits sumarà punts de victòria extra al final de la partida, que es desencadena quan un jugador arriba als 21 punts de victòria.
En la manera solitària, el joc esdevé una pugna entre l’imperi controlat pel jugador i una rebel·lió que s’expandeix inexorablement a través de la galàxia. A través d’un enginyós sistema d’IA, la rebel·lió posarà a prova les capacitats del comandant humà en repte desafiant.
Petites grans galàxies és un joc per a tots els públics. Les seves regles són molt intuïtives, de manera que al cap de poc temps d’obrir la caixa ja començareu la partida, cosa que el fa ideal per als jugadors més esporàdics. Tot i això, la gran quantitat d’accions a l’abast dels participants ofereix moltes alternatives als jugadors, de manera que els grups més competitius també gaudiran d’un bon desafiament. Aconseguiràs convertir-te en l’imperi més pròsper de la galàxia?
EDAT: + 14 ANYS
JUGADORS: 1-5
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR A JUGAR: 15 MINUTS
PARIS LA CITE DE LA LUMIERE
PREMI FESTIVAL INTERNACIONAL DE JOCS DE CORDOBA AL MILLOR JOC CREAT PER UN AUTOR NACIONAL JOSE ANT. ABASCAL
Paris és un joc que es desenvolupa a la fi de segle XIX a París durant l’Exposició Universal de 1889, o fira mundial, quan l’electricitat pública era un tema candent. L’electricitat es va estendre per tota la ciutat, creant belles carrers nocturns parisenques i encunyant el sobrenom de París "La Cité de la Lumière", la ciutat de les llums.
Els transeünts admiren més els edificis millor il·luminats. A la primera fase, els jugadors poden col·locar fitxes o augmentar la seva reserva d’edificis. Les fitxes de llambordes es divideixen en 4 espais aleatoris (el seu color, el color dels seus oponents, un fanal o un espai de colors barrejats on qualsevol dels jugadors pot construir).
Després, en la segona fase, els jugadors construeixen sobre el seu color o els espais mixtes, en un esforç per col·locar els seus edificis el més a prop possible de la major quantitat de fanals. Més fanals sol·liciten més adoració i punts. El jugador amb els millors edificis il·luminats roba els cors dels vianants parisencs i guanya el joc.
EDAT: 8 anys
JUGADORS: 2
DURADA: 30 minuts
PALEO
A Paleo haureu de decidir entre tots quines tasques escometeu i quins llocs exploreu. Per davant tindreu un gran ventall d’opcions, encara que no sabreu que us espera a cada lloc fins que no el visiteu. De totes maneres, tard o d’hora ho haureu de fer per així disposar de més informació i poder-vos preparar per als reptes que us esperen. I, finalment, per superar tots aquests reptes necessitareu els utensilis adequats, l’ajuda dels altres jugadors i una mica de sort de tant en tant.
EDAT: + 10 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 60 MINUTS
TEMPS PER APRENDRE A JUGAR: 30 MINUTS
TEMPS PER ENSENYAR: 15 MINUTS
ÉS UN JOC COOPERATIU
OPTIMUS
… Optimus és un joc on llances diversos donats per anar anotant la teva puntuació i anar armant i completant cadenes per poder puntuar encara més. Un joc clàssic que és simple d’aprendre i jugar amb la família.
Trieu bé els seus donats en Optimus per ingressar-los en l’àrea de color corresponent, junta combinacions difícils de puntuació en cadena i acumula els punts. Els daus que no fas servir són tan importants com el que si fas servir perquè cada atès que és més petit que l’elegit pot ser usat pels altres jugadors, mantenint a tots en el joc en tot moment.
** Aquest joc té una modalitat de solitari **
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS: 1-4
DURADA de la partida: 30 MINUTS
EL MONSTRE DE COLORS
EDE
EDICION EN CATALA
EDICIÓ EN CATALA
En el joc tindrán que col.laborar per ajudar al monstre a descobrir les emocións.Per torns heuran de tirar el dau que els permetrà moure el Monstre al taulel i recollir les diferents fitxes que ens posaran a dintre dels diferents pots. Per aconseguir aquestes fitxes, els jugadors hauran d´explicar una història o experiència relacionada amb l´ emoció.
EDAT:+ 4 anys
JUGADORS:2-5
DURACIO:25 minuts
MILLE FIORI
Mille Fiori és un joc familiar amb mecànica de draft.
Al tauler de joc està dividit per diferents zones que representen les parts del cicle de producció del vidre: els tallers on es fabrica, les cases on s’instal·la, els comerços on es comercialitza i el port des d’on surten vaixells que transportaran el vidre a llocs llunyans. L’objectiu és tenir la millor presència en totes aquestes àrees, si pot ser, en el moment just per obtenir els beneficis més grans.
EDD: + 10 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 60-90 MINUTS
MINDBUG
BIENVENIDOS A LA MAZMORRA
El sol brilla al bosc abismal, on passeges sense cura al món, amb l’arma al cinyell, somnis d’aventura al cap. Pel camí, s’atura davant d’una porta de masmorra danyada. Sembla que hi va haver grans batalles aquí, un senyal segur de tresor cobejat a l’interior.
Reconeixes aquesta masmorra de les balades cantades al teu poble! Tot i això, no ets l’únic que vol entrar, malgrat els advertiments deixats pels aventurers anteriors a l’entrada. Reuniràs el teu valor per obrir la porta o deixaràs que els teus oponents desafiïn els monstres que es troben a dins? Deixa que l’aventura comenci!
EDAT: + 10 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
AUTOR: Antoine Bauza, Masato Uesugi
LOS VIAJES DE MARCO POLO
Amb Els Viatges de Marco Polo, i també amb Russian Railroads, Devir suma al seu catàleg els dos últims jocs guanyadors d’un dels premis més prestigiosos, el Deutscher Spielepreis. En ell, els jugadors encarnen un dels mercaders que juntament amb Marco Polo o en solitari van viatjar a l’Extrem Orient. Partint de Venècia, la ruta que triï cada jugador afectarà la sort de el viatge que emprengui. Aquesta decisió s’ha de prendre amb molt
cura … ¿et dirigiràs directament a Pequín? O, per contra, ¿seguiràs l’exòtica ruta a través de Sumatra?
EDAT: + 12 ANYS
JUGADORS: 2-4
DURADA de la partida: 20- 25 MINUTS
CONTINGUT DEL JOC: 188 fitxes, 167 cartes, 20 comptadors de fusta, 5 taulers individuals, 5 ajudes de joc, 1 tauler amb roda giratòria, 1 bloc de puntuació i 1 reglament
SOVIET KITCHEN
KING KONG(King of Tokyo)-02
King of Tòquio: King Kong és una mini expansió, tant per al joc de taula King of Tòquio com per al joc de taula King of New York.
Apareixen nous monstres a l’univers King of New York i King Of Tokyo! És el torn de King Kong, que a més del seu poder destructor, afegeix nous edificis al tauler i una nova condició de victòria. Imprescindible!
Nota: Requereix KING OF TOKYO joc bàsic per poder jugar.
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS: 2-6
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
ANUBIS(King of Tokyo)-03
L’Anubis Monster Pack és compatible amb els jocs base King of Tokyo i King of New York i amb totes les seves expansions. L’Anubis Monster Pack presenta un nou component de joc en forma de dau de la destinació!
Pots fer servir el dau de la destinació en els teus jocs fins i tot si jugues sense cartes d’Evolució o no estàs jugant amb Anubis.
EDAT: + 8 ANYS
JUGADORS: 2-6
DURADA DE LA PARTIDA: 30 MINUTS
Enviament gratuït
per comandes a partir de 99€.
Aquesta oferta és vàlida per a tots els articles de la nostra botiga.
Tel. 972-208-265
WhatsApp: 644 195 771
Horari de 10:00 a 13:30 16:00 a 20:00 de DILLUNS TARDA a DISSABTE
Tanquem diumenge i dilluns al matí